ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noe problemer med Ice. Men kunne tenkt meg familieabonnement, ettersom jeg har til meg og mine 2 barn.
Hei Hallgeir, Tusen takk for din henvendelse! Vi har tre forskjellige "barne"-abonnement som vi tilbyr: iceUng 10 GB, iceUng 5 GB og iceJunior. :-) Du kan lese mer om alle de forskjellige abonnementene, på hjemmesiden vår. Hvis du oppretter deg en Min Side bruker, kan du styre og holde kontroll på alle abonnementene derfra. Også på appen vår, som du kan kan laste ned på telefonen din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Hadde et 1GB abonnement og ICE bestemte seg for å øke prisen med 16%. Da bestemte jeg meg for å bytte leverandør.
Hei Albert, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har byttet operatør, grunnet pris. :-( For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Fjernet minste abonomanget (500mb) som jeg har hatt lenge + driver å legger på prisene nå. Begynner å bli dyrt når man nesten ikke bruker data :(
Hei Dh, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
De fører opp abonomang annerledes enn avtalt. tilbudsmobilen ble dyrere med uventet pris pr måned, enn opprinnelig for min venn. for meg økte den plutselig 2000 kr til tross nyvervingstilbudet opprinnelig sum. Gigapakkene man IKKE ber om kan de ikke endre, og data jeg har ikke skal ha, har bindingstid på ett år. de nekter å endre dette. Det er uhørt og jeg lurer på hva jeg kan gjøre.....
Hei Godtroende, Tusen takk for din henvendelse! Det er leit å høre at abonnementet ditt er annerledes enn avtalt. Nå er ikke jeg kjent med saken din, men dette høres veldig merkelig ut. Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ice net er drit dårlig. Reiser en del i Europa og jeg har alltid dårligere dekning enn alle andre. Skal bytte så snart jeg får muligheten IKKE kjøp Ice net.
Hei Tuna, Tusen takk for din henvendelse! I noen tilfeller kan de korrekte innstillingene på telefonen "hoppe ut", når man reiser utenlands. Da må disse innstillingene legges inn manuelt. Dette har vi en fin og enkel instruks for! Igjen - det er bare i noen tilfeller. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)
Kjøpte ICE-abonnement spesielt for bruk på hytta, hvor det i flg dekningkartet var en svak dekning. Beskjeden når jeg logger inn på en internett er ofte: "Du er ikke koblet til internett". Forsøkte også abonnementet Data frihet, hvor jeg i flg annonsen var sikret opptil 100 Gb datamengder uten ekstra kostnader. Bare bløff og lureri!
Hei Kyrre, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du oppfatter dette som bløff og lureri. :-( Data Frihet inkludere 1000 GB og kan brukes i vårt eget nett, ice+. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har vært veldig tilfreds med Ice - det har aldri vært noe krøll. Nå imidlertid, går prisen på 1GB abonnement opp i april fra 129 til 149... Jeg bruker sjelden så mye som 1GB/mnd - skjer bare hvis jeg er i utlandet. Så da synes jeg prisen blir for høy.
Hei Tove, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no