Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Et forferdelig telefonselskap. Sperrer tlf, en sender fortsatt faktura etter endt abonnement.

Omtale av  Det-Er-Irrelevant

Ufyselig kundeservice. Sender fakturaer etter endt abonnement. Kjører forliksrådet på dem asap! Ved denne omtalelen vil de ha mine personalia uten GDPR samtykke, men ok. Forliksrådet neste stopp!

Svar fra ice
08.05.2020 11:34

Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at kundeforholdet ditt endte slik. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din, men ved en oppsigelse blir man fakturert for inneværende måned. Dette skal du få informasjon om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å si opp, anbefaler vi alltid å gjøre en oppsigelse slutten av en måned. Jeg beklager dersom du ikke fikk beskjed om dette. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Betaling når du bytter fra ICE - Overfakturering?

Omtale av  Tideligere-Ice-Kunde

Jeg tok kontakt med ICE kundeservice de jeg byttet fra ICE til en annen leverandør. Faktura ble betalt for hele måneden, men byttet ble gjort den 13. i den måneden. Det viser seg at ICE tar seg betalt for hele den inneværende måneden man bytter fra de. Mulig de har skrevet noe om dette i avtalen, men jeg ser på dette som særdeles slett oppførsel når de mister en kunde - du vil dermed bli belastet opp mot en hel måned ekstra som du ikke har benyttet. Ha dette i tankene når du eventuelt blir kunde - samt når du bytter fra de. Se epost fra ICE ved min henvendelse: Takk for at du tar kontakt. Ved oppsigelse, så er det betaling av faktura ut inneværende måned. Som jeg kan se, så avsluttet du abonnementet 13.03. Betaling for hele mars måneden er da riktig belastet. Jeg håper dette var oppklarende og ønsker deg en fin dag.

Svar fra ice
08.05.2020 11:33

Hei Tidligere ice-kunde, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at man blir fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Dette skal man alltid få beskjed om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å gjøre en oppsigelse, anbefaler vi kundene våre om å gjøre dette slutten av en måned, for å få mest mulig nytte av pengene. :-) Jeg beklager dersom du ikke ble informert om dette, før du gjorde en oppsigelse. Du er hjertelig velkommen tilbake! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig

Omtale av  Kristian H

Dårlig dekning. Forferdelig lav hastighet på opp og nedlastinger. Ruter kobler seg av nett ved ujevne mellomrom og må restartes opptil flere ganger per dag. Har klagd på dette fra dag én til ice, men det eneste som skjedde var at jeg ble rådet til å kjøpe en antenne til å ha ute... til ingen nytte. Annet enn at ice fikk litt mere penger hos meg. Får heller ikke bytte til et billigere abonnement (vi er ikke i nærheten av å bruke opp månedlige gigabyte) pga bindingstid. Så, styr unna. Alle andre alternativer er bedre enn ice....

Svar fra ice
07.05.2020 08:56

Hei Kristian H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever dårlig dekning og hastighet. :-( Med 4G kan du forvente en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s. Utendørsantennen for Mobilt Bredbånd forbedrer signalstyrke og signalkvalitet slik at hastighet og stabilitet øker. Antennen er også nyttig i områder med basis- eller god dekning. Dette er også et åpent kjøp. Hos oss, så har vi også 30 dagers åpent kjøp på Mobilt Bredbånd. Dersom det da viser seg at produktet ikke virker, eller at du er misfornøyd, så har du mulighet til å angre kjøpet innen den tid, og få pengene sine tilbake. Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Elendig dekning

Omtale av  Kim

Min sambo har nylig byttet over til Ice etter at Ice kom best ut i pris. Øyeblikkelig etter å ha byttet sim-kort opplever sambo imponerende dårlig dekning - tross for at vi bor i kjernen av storby. Dette har siden vært et vedvarende problem. Anbefales ikke.

Svar fra ice
06.05.2020 13:33

Hei Kim, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dere opplever dårlig dekning. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på dekningen deres. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig dekning og dyrt

Omtale av  Adrian V

Man får her lite for pengene. Dette er blant de dyreste mobilabonnementene, man skulle da trodd man får god dekning, men det gjør man altså ikke.

Svar fra ice
05.05.2020 19:48

Hei Adrian V, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at våre abonnement ble for dyrt for deg og at dekningen ikke var optimal. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Du er hjertelig velkommen tilbake! Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårligt

Omtale av  Ufornøyd K

Helt siden jeg byttet fra Telenor til Ice har jeg angret. Dekning og 4g er tregere og generelt dårligere. Skulle gjerne avlyst abonnementet men jeg ble visst bundet til abonnementet i 3 år etter jeg godtok det attraktive tilbudet til selgeren via telefon. Fikk også beskjed av selgeren at det ikke kom til og påvirke swap abonnementet mitt hos Telenor, men det gjor det. Jeg får ikke oppgradere telefonen nå. Kan på ærlig vis si meg veldig ufornøyd. Har heller ikke mottatt no særlig bra kundeservice når jeg har ringt heller. Da får jeg bare samme svar “du godtok tilbudet“.

Svar fra ice
06.05.2020 13:33

Hei Ufornøyd K, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever dårlig dekning. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på bindingen/abonnementet ditt. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Best kundeservice

Omtale av  Karina

Veldig bra kundebehandling, bra dekning, bra pris. Jeg har 2 abonnement her, Ice Ung er perfekt for ungdommer.

Svar fra ice
04.05.2020 13:40

Hei Karina, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så utrolig godt å høre at du er så fornøyd med tjenesten vår og ikke minst kundeservicen vi gir! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR