ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Deres "Bli kjent" kampanje gjelder ikke tidligere kunder, men det opplyser de ikke om på sine nettsider. Dette er trolig i strid med markedsføringsloven.
Hei Rune, Det stemmer, det gjelder kun nye kunder. Vi beklager at vi ikke kan tilby deg Bli kjent dersom du har vært kunde tidligere. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk plutselig beskjed telefonen var stengt. Fikk lånt en telefon å ringte kundeservice. Dette var fredag morgen. Jeg informerte at alt var på avtaletrekk, men at banken ikke hadde startet trekket, men de kunne sendt en melding eller Mail på å gjort meg oppmerksom på at de ville stenge. Jeg betalte umiddelbart, sendte skjermbilde av nettbanken. Deretter åpnet de telefonen, men stengte den lørdag, akkurat når kundeservice avsluttet for helga. Jeg var helt avhengig av telefonen, og endte opp med å kjøpe et nytt abonnement hos en annen kunde for å ha telefon. Fly forbanna, og etter betalt regning, sendt skjermbilde. Det verste er at jeg spurte dem Fredag, er det noen andre regninger som ikke har gått igjennom, så send det på melding så skal jeg betale alt umiddelbart. Nei det gikk ikke. Hele familien meldte seg ut av ice etter den helga. Aldri mer et selskap som lyver deg oppi ansiktet. Anbefaler alle å gå for noe annet
Hei Alex, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk 399,- i gavekort på annen vare i butikken hvis jeg byttet til ICE da jeg kjøpte tlf. kontant uten abonnement. Sjekket at ICE hadde god dekning der jeg bor men dette stemte overhodet ikke!!! Får ikke løse ut bindingstiden selv om ICE ikke leverer produktet. Må da betale 1000,-. HELT HÅPLØST med telefon uten dekning og ELENDIG AV ICE!!!
Hei Kathrine, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Byttet abonnement til Ice for min mor. Det ble litt frem å tilbake men jeg endte opp som juridisk eier på hennes mobilnr. Ingen tenkte på at nr burde sperres for handling/kjøp på tlf regningen, som jeg ender opp med å betale. Vi var fornøyd i 2 mnd, men så dukket det opp en regning med tillegg kr 800,- fra Strex på mobilfakturaen. Det viser seg at min mor har meldt seg inn kr 125 i uken på noe som kaller seg Vinnersquiz. Trolig noe pop up greier som hun kan ha klikket på ved en feil. Leser på nettet at dette er flere som mener er svindel. Har hatt dialog med Ice og Strex, men de anser ikke dette som noe svindel og henviser meg til ett tlf nr 40****73, ring flere ganger du står lenge i kø før det blir brutt. Kommer til å prøve å politi-anmelde dette, evnt ta det med forbrukertilsynet. Jeg fikk lite gehør på min klage både til Strex og Ice, som toer sine hender og videreformidler pengene til svindlere. Vinnerquiz er egentlig et selskap registrert i UK navnet er : LTT Mobile Media Ltd (de sa i hvert fall det i en mail som de faktisk svarte på, Svada? mailadressen er: [email protected], helt klart en useriøs aktør som lurer til seg pengene dine og Ice og Strex er med på notene.
Hei Ingunn, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Elendig nett som hele tiden detter ut. Får bare beskjed om å resette modemet, som funker en gang i blant. Alt for mye å betale for dette drittnettet. Er jo så dårligt, får jo ikke brukt opp datakvoten sin engang! Bor midt i byen. Sef. oppsigelstid som er hinsidiges.
Hei Øyvind S, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk feil informasjon fra selger, og dermed satt jeg plutselig med to abonnenter.
Meget bra har aldri hatt noen problemer med ice. Kommer ikke til og bytte til noen andre selskaper. Anbefaler ice på det sterkeste.
Hei Roar, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no