ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Maksimalt imøtekommende og behjelpelig. Veldig hyggelig kommunikasjon
Hver gang jeg er på reise faller mms ut,og jeg må ringe ice for å få det inn igjen.sånn skal det ikke være,ellers ser det ut til å være et ordentlig selskap.
Hei Borgar L, Tusen takk for en hyggelig omtale, Borgar! Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummeret det gjelder. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ice har bra dekning og er det billigste selskapet for meg. Mobilappen er veldig enkel og hjemmesidene oversiktelige. Kundeservice er lett og få tak i og de er meget hjelpsomme og hyggelige. Jeg vil anbefale Ice til de som tenker på å bytte selskap. Hilsen X-telenorkunde
Hei Grethe, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Får alltids hjelp med det man lurer pa, om det er nytt sim-kort eller om man har glemt pin og puk kode!
Hei Marit, Tusen takk for en super tilbakemelding. Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Lett og oppdatere abonnement selv. Ryddig oppsett. Lett og se mobildata til de andre abonnementene. chat med kundesenter.. lett, se giroer.
Hei Wibecke, Tusen takk for en hyggelig omtale, Wibecke! Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg har aldri hatt så dårlig dekning på mobilen, som etter jeg valgte Ice. Håpløst å ha E-nett 80% av tiden! Går tilbake til Telenor, de er lynraske.
Hei Hanne, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Håpløst dårlig dekning i utlandet. Spesielt datatrafikk. Kan stort sett bare glemme å jobbe på ASP-løsning. Har mellomlandet 3 ganger i Amsterdam i løpet av den siste måneden. Hadde ingen dekning noen av gangene. Måtte kontakte kundesupport i Danmark for å få liv i Ipaden. De klarte ikke å fikse det så ble ringt opp igjen av teknisk support. Brukte totalt 40 min på å få nett. Med mindre du kun er i Norge er det bare å styre unna Ice. Har 2 telefoner den andre med Telenor. Der opplever jeg aldri noe tull i utlandet.
Hei Geir, Det er leit å høre om problemene du opplever. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder! Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no