Positiv opplevelse med kundeservice. Rask respons, løsningsorienterte og fleksible. Hadde ikke forventet dette når jeg la inn en melding på en offentlig helligdag og fridag. Hastigheten på mitt nye mobile bredbånd var lav og mye lavere enn jeg oppnår på min mobiltelefon med Ice abbonnement. Løsningen ble å bruke mobil sim i routeren. Ice fikset alt

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Ronny og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bra kundeservice. Ikke alltid kjempe bra dekning på fjellet. Mobilabonnementet jeg hadde før har bedre dekning på fjellet, men det er litt dyrere. Ellers er jeg fornøyd.

Bra service og raske svar!! Mye for pengene! Får svar på det jeg lurer på.
Kundeservicen er bra, man får hjelp med engang og man løser alltid problemene man kommer med. Noe som kan bli bedre er dekninga på mobildata, ofte jeg ikke har dekning.
Ice har en ganske alright måte og håndtere kundeservice på. For meg fungerte den ypperlig. Skriv en melding, få en melding tilbake. Av og til litt tid i mellom korrespondanse, men for meg var det helt passe (svar var vel innen rimelig tid, 1 time som regel). En får en følelse av at de som sitter i andre enden vil hjelpe og at de bryr seg, noe som faktisk er noe av det viktigste.
