ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Positiv opplevelse med kundeservice. Rask respons, løsningsorienterte og fleksible. Hadde ikke forventet dette når jeg la inn en melding på en offentlig helligdag og fridag. Hastigheten på mitt nye mobile bredbånd var lav og mye lavere enn jeg oppnår på min mobiltelefon med Ice abbonnement. Løsningen ble å bruke mobil sim i routeren. Ice fikset alt
Hei Ronny, Tusen takk for en super hyggelig omtale, Ronny! Du er rå! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bra kundeservice. Ikke alltid kjempe bra dekning på fjellet. Mobilabonnementet jeg hadde før har bedre dekning på fjellet, men det er litt dyrere. Ellers er jeg fornøyd.
Hei Dina, Takk for din hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengt! :) Ha en trivelig dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bra service og raske svar!! Mye for pengene! Får svar på det jeg lurer på.
Kundeservicen er bra, man får hjelp med engang og man løser alltid problemene man kommer med. Noe som kan bli bedre er dekninga på mobildata, ofte jeg ikke har dekning.
Ice har en ganske alright måte og håndtere kundeservice på. For meg fungerte den ypperlig. Skriv en melding, få en melding tilbake. Av og til litt tid i mellom korrespondanse, men for meg var det helt passe (svar var vel innen rimelig tid, 1 time som regel). En får en følelse av at de som sitter i andre enden vil hjelpe og at de bryr seg, noe som faktisk er noe av det viktigste.
Hei Jon, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Flott service. Fikk tatt hånd om problemet med det samme og fikset på kort tid. Bra med folk som kan jobben sin
Hei Monica, Tusen takk for en super tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd med å ha deg som kunde! Ha en fortreffelig dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Når man inngår kontrakt på mobilt bredbånd, får man ikke vite at det er binding uten å åpne abonnementsvilkårene i punkt 10 av 17 punkter på side 5. Dette er en vesentlig detalj som burde ha kommet mye tydeligere frem når man bestiller. I tillegg er det fraværende dekning på fjellet nær Trysil og en bredbåndrouter som måtte resettes for å bli brukt. Support kunne ikke hjelpe med å få liv i routeren ut over å henvise til forhandler i Trysil for å få resatt routeren. Måtte vente i evigheter på å komme igjennom på telefon. Elendig!!!
Hei Jon H, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no