Prøver å ringe telenormobil men blir avbrutt etter første ringesignal. Har hatt dette i hverfall 2 år nå. Må be icemobilkunder bruke messanger . Håpløst . Ice butikk kan ikke hjelpe. Noen som vet noe .??????

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Inger B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har nå hatt ice i noen måneder og jeg må skru av og på router hver eneste dag for at jeg skal kunne bruke internett. Det fungerer veldig dårlig. Jeg kontaktet kundeservice og fikk beskjed om at det gikk helt sikkert fint og si opp avtalen uansett om jeg hadde bindingstid. Jeg fikk også beskjed om at jeg ville få svar ila 1-2 virkedager. Det tok 7 dager og svaret jeg fikk var: Hei, "Ola Nordmann" Viser til din henvendelse til Kundeservice vedrørende Mobilt Bredbånd. Bekrefter med dette at jeg har tatt en gjennomgang av saken. Alle våre bredbånd selges med 30 dagers åpent kjøp, slik at man kan returnere bredbåndet dersom man ikke er fornøyd. Velger man å beholde bredbåndet etter prøveperioden vil bindingstiden for avtalen være gjeldende. Jeg finner følgelig ikke grunnlag for å løse deg fra bindingstiden for abonnementet. Ønsker deg en god dag. Vennlig hilsen Ice Saksbehandler Jeg syntes dette er rimelig spessielt da jeg fikk beskjed om at det kom til og ordne seg pga løsningen fungerer dårlig der jeg bor nå.

Kun 2 av 10GB kan brukes utenfor ice+ dekning👎, selv om jeg har 18 GB igjen kan det ikke lastes ned filmer fra f.eks. Netflix fordi jeg er på ice-Telia nettverk fordi ice+ ikke har dekning. Det er for dårlig og grunn til at jeg og min familie forlater ice til ett annet mobilleverandør.

Skulle byttet til ice for en uke siden. Har fremdeles ikke mottatt nye simkort. Når jeg ringer kundeservice for jeg beskjed om at ordreavdelingen må bruke 48 timer på saken. Tror ikke ice vil ha flere kunder.

det er ikke riktig at ice kan brukes i skandinavia
