ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen problemer. Dekningen er bra. Faktureringen fungerer godt.
Jeg sa opp min avtale innen fristen og helst før portering men må betale 5 fulle abonnementer uansett. Kundesenter kan ikke gjøre noen endringer FØR jeg blir en kunde hos Ice.net. Og hvis jeg blir kunde hos dem, må jeg betale abonnement for hele måned (selv om det blir kun 1 minutt). Jeg kan ikke gjøre noen endringer av abonnementer heller - før jeg blir kunde. Ikke fall i fellen av "godt tilbud fra Ice.net". Styr unna!
Hei Kornel W, Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. I henhold til våre vilkår, er det slik at du må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg ta en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
When we have complained about the coverage the customer support offered no resolution and failed to admit that the product is faulty!
Hello Martine, So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to [email protected] with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us. Have a good day! Kindest regards, Julia ice.no
Dekning i vest Norge er dårlig/ ikke tilfredsstillende.
Angivelig brukt opp data tidlig i måneden på mitt 50gb mobilt bredband. Bare tull og svindel. Har skjedd med flere i min omgangskrets, samt også med mitt vanlig telefonabonnement. Skjer ikke med andre operatører, og har kontroll på bruken. Her byttes snarest, anbefaler andre til å gjøre det samme.
Hei Agkar, Dette må vi sjekke opp. Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De lyver alltid og holder aldri hva de lover. Dårlig nett, aldri deres eget som skal gi el. Hvor de lover bort i avtaler beste nett, gratis i bruk osv. Alt er bare løgn og stemmer overhodet ikke som de reklamerer så fint om seg selv!! ☹️😖😤😬😡
Hei Monica, Det er trist å høre at du har denne oppfatningen av ice. Vi har virkelig intensjon eller ønske om å lure våre kunder. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
ICE er et "ikke oppgradert" teleselskap med begrenset dekningsforhold, sammenlignet med de 2 store monopolistene i telefoni verden. Er du mye på reis innlands, vil du få økt utbytte av telefoni med konkurrentenes dekning, enn ICE. ICE har nå vært på markedet så passe lenge, at man hadde forventet bedre dekningsforhold i 2019, men den gang ei. Opplever støtt og stadig hjemme, at telefoner til meg ikke kommer gjennom. Opplever støtt og stadig at jeg kun mottar ubesvart anrop på mobilen, uten at den har ringt. Mottar ofte beskjed fra oppringer, at det tar laaaaaang tid å få ringesignal og når ringesignal kommer, går rett i et opptatt signal eller auto-svarer. Selv bor jeg på Helleland, skarve 1,2mil fra Egersund sentrum, men lite dekning, selv om dekningskartet er merket grønn. Ikke fornøyd med ICE
Hei Frank, Leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no