Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Elendig kundeservice"

Omtale om ice skrevet av Emeline1 for 22.01.2021 10:54

ice har totalt 2750 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Emeline1
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er umulig å få hjelp, de svarer når det passer dem, men har ikke tid til å orden opp i problemet. Benyttet meg av angreretten på telefonkjøp, og fikk bruddgebyr på 2000,- og sliter med å få pengene tilbake. Selv om de sier bruddgebyret krediteres når telefonen er tilbake hos dem så fikk jeg likevel faktura på det beløpet. Telefonen kom til dem en måned før. De sier de har mye å gjøre, men sånt har jeg aldri opplevd fra noen andre ved retur. Så dette er en stor svakhet og uakseptabelt for oss som kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Emeline Forstår godt din frustrasjon i dette tilfellet! Jeg ønsker å ta en nærmere kikk på saken din så det er fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] Husk å legge ved ditt navn og telefonnummer så skal vi få sett på dette sammen. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Bytt.no
"Elendig kundeservice" skrev Emeline1 om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Emeline1 og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Hermilo G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Terrible signal"

I did not have signal in most of the parking lots and some of the first floors of shopping centers

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hi, Hermilo Sorry to hear! I want to take a closer look at your signals. Please send us an e-mail to [email protected] Remember to attach your name and mobile number. Have a nice day! With best regards Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplevelse i butikken på Sandvika"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg pleier aldri å skrive anmeldelse, men dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Jeg var nettopp innom butikken i dag, og skulle kjøpe en ny iphone 12 pro som jeg har reservert. I det jeg skulle kjøpe en mobil så ble en mannlig selger hos dere ganske upassende og spurte «Hvordan har du penger til å kjøpe denne mobilen, du vet vi ikke tar delbetaling her» Han sa det uten at jeg har nevnt at jeg skal delbetale i det hele tatt! Jeg håper dere tenker dere igjennom hvem dere ansetter hos dere! Jeg har vært fast kunde hos dere i flere år nå, og hvis dere ikke fikser det opp så er det forståelig at dere mister mange kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Linda Dette var leit å lese! Det var sannsynlig ikke vondt ment fra selgeren sin side, men uansett så ønsker jeg å beklage så mye for den dårlige opplevelsen. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i flere år, og jeg håper du vil fortsette med det tross det som skjedde. Benytter anledningen til å ønske deg en fin helg! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundebehandling!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig skuffet over kundebehandling hos ice. Etter å ha angret kjøp av Samsung S20 med abonnement får jeg beskjed (etter å ha vært kasteball mellom forskjellige kundebehandlere) at det vil ta opp til en måned å behandle min retur. En måned?? Jeg får også beskjed om at jeg vil motta en faktura for brudd på avtalen!! Brudd på avtalen?? Jeg har brukt angreretten min!! Og de 8000kr som jeg har betalt for telefonen vil være "låst" i en måned?? Dette fører videre til at jeg ikke får bestilt den nye Samsung S21 innen kampanjen er over 28.01.2021 (altså om en uke)! Veldig skuffet over første "møtet" med ice! Dårlig førsteinntrykk!!

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Dette var veldig beklagelig å høre at du har en slik opplevelse med oss! Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til [email protected] Husk å legg ved navn og mobilnummer. Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Må være på Ice+ nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for 10GB i måneden... men til tider får jeg ikke brukt alt og får beskjed om at jeg har brukt opp alt mobildataen utenfor Ice+ nettet. De fleste steder jeg er har ikke Ice+ nett så syns det er skikkelig dårlig når jeg betaler 249 i måneden.

Svar fra ice
21.01.2021 15:16
Hei, Malin Det her må vi finne ut av! Vi liker dårlig at ikke ting fungerer som det skal. Kan du få sendt oss en e-post til [email protected] med navnet og mobilnummeret ditt? Jeg er sikker på at vi finner en løsning på dette :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
ice har totalt 2750 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR