ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk rask svar med god beskrivelse til hvordan jeg kan løse det selv i fremtida samt. Info til nåværende situasjon
Hei Marina, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg får ikke sendt sms, det har gått greit tidliger men ikke no! Dålig dekning
Tok kontakt med Ice gjennom Facebook, og fikk svar og god hjelp innen rimelig tid!
Jeg har vært kunde hos mange men ender alltid med å bytte tilbake til ice. Veldig fornøyd!
Var på jobb reise og fikk ikke telefonen til å fungere. Ble anmodet om å benytte messenger for kommunikasjon med support, men det var ingen hjelp å få. Skal du utenfor Europa skal du ikke bruke ICE. Har hatt andre operatører før uten noen problemer utenfor Europa. Har snakket med andre som har hatt akkurat de samme problemene og som heller ikke har får hjelp.
Hei Peder A, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Hvis det fortsetter i denne duren har jeg bare gode ord å si!
Datteren min kjøpte en ny Iphone 8 plus for konfirmasjonspengene sine på Elkjøp og selger sier at hun trenger mer data med den telefonen (noe som ikke er riktig) og selger bestiller en 6-dobling hos ICE uten mitt samtykke eller viten (abonnementet står på meg) Da jeg på et senere tidspunkt går inn på siden min hos ICE ser jeg at datamengden er endret fra 2GB til 12GB i måneden. Finner etterhvert ut hva som har skjedd, nemlig at en tredjepart forsåvidt gjelder mitt kontraktsforhold med ICE, har 6-doblet datamengden, og at ICE godtatt dette uten min viten eller samtykke. Jeg endrer abonnementet tilbake til 2GB og informerer kundeservice om dette. Responsen ble ikke helt som håpet: - Jeg har stilt spørsmålet tre ganger i mail uten å få svar; på hvilket grunnlag kan ICE godkjenne en 6-dobling av data til datteren min fra en uvedkommende tredjepart uten mitt samtykke? - I tillegg forlanger de bruddgebyr på kr 1889,- for et abonnement jeg aldri har bestilt. - Og jeg får også beskjed om at jeg må rydde opp i dette selv med butikken, en butikk hvor jeg verken har kjøpt eller bestilt noe. Der er jo et paradoks at de innrømmer at det kun er juridisk eier som kan endre abonnmentet, men samtidig ikke sjekker at det er juridisk grunnlag for endring når en tredjepart ber om endring. Og enda merkeligere blir det når de nekter å godta at jeg endrer abonnementet tilbake til opprinnelig datamengde uten bruddgebyr, på tross at jeg til det kjedsommelige har gjentatt at jeg aldri har vært i butikken, aldri skrevet under på noe vedr abonnementsendring, eller på annen måte gitt fullmakt. Har også bedt de legge frem dokumentasjon på at endringen er rettmessig, uten å få svar.
Hei Jørn M. b Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-pos til "[email protected]" med navn og telefonnummer det gjelder. Så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no