ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super kundeservice og dekning. Har akkurart kjørt bil fra Østlandet til Vestlandet og over Hardangervidda. 100% dekning hele turen og vi streamet fra mobil til ipaden slik at sønnen vår kunne se film innimellom. Over Hardangervidda var det også null problem og det var mobildekning i alle tuneller. Anbefaler ice!
Hei Siri, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg tok kontakt via messenger lørdag ettermiddag og forventet ikke å få svar før søndag. Det sto at det var stor pågang, men jeg fikk raskt svar og problemet løste seg med en gang. Jeg er veldig fornøyd med Ice sålangt og kan trygt anbefale dem som nettleverandør 👍
Hei Rita, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!👍 Ha en super flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Rask og bra kundeservice fredagskveld ca. 21:00 😊
Utrolig bra kundeservice med gode priser i forhold til de andre aktørene i markedet.
Tidligere år har jeg vært superfornøyd, men de har stramt opp linjene. Det var en faktura som jeg ikke fikk, og den ble da heller ikke betalt. Jeg ringte inn og spurte om de kunne sende på nytt, noe som ikke var problem. En mnd senere fikk jeg ny faktura med KUN et purregebyr på 70kr. Jeg ringte inn og spurte om jeg kunne se bort fra den, det kunne jeg ikke. Jeg har nå skiftet abonnement. Betaler lett litt mer for god kundeservice. Tl;dr: ICE var tidligere veldig god på kundeservice, men dette gjelder ikke lenger. Helt fair at de skal ha inn hver minste krone, men jeg foretrekker et selskap som kan se bort fra en uheldig forsinket betaling.
Hei Addi, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send sos en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
When abroad, do not rely on ICE Network. Within Norway, its always out of Internet and network coverage. I am both a mobil phone and mobil internet subscriber. I really want a way out of the mobil internet subscription, I just dont have a choice now because of the contract. But I tell you, think twice.
Hi Ann m, This did not sound good. Without knowing your case, it will be hard to comment on it. Send us an e-mail to "[email protected]" and we will investigate this further. Remember to add name and phone number in the mail. Hear from you! BR Carl-Fredrik ice.no
Har aldri opplevd dårligere kundebehandling og dekning. Hold deg laaaangt unna. Har du ført signert avtale, kommer du deg ikke ut uten saftige gebyrer - selvom du ikke har internett som fungerer.
Hei Camilla G, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no