Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 25 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice

"Helt ok"

Omtale om ice skrevet av Thomas for 11.09.2022 19:45

ice har totalt 3032 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra abonnoment, grei pris, men sliter litt med dekning til tider.

Svar fra ice
13.09.2022 09:32
Hei Thomas Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med dekingen anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected]
Bytt.no
"Helt ok" skrev Thomas om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Thomas og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Usaklig leverandør."
6 syns denne omtalen er nyttig

Får beskjed av selger om stabilt nett. Merker med en gang jeg bytter over at dette ikke stemmer. Etter et år bytter jeg tilbake til min tidligere mobiloperatør, eneste som holder meg til ICE et år er bindingstid. ICE stenger da sim-kortet mitt før jeg har fått nytt fra den nye leverandøren. Dette stenger de den 2. September, for så å sende meg regning for hele September noen dager etterpå. Anbefaler virkelig ikke ICE til noen.

Svar fra ice
13.09.2022 09:32
Hei Dette var trist å lese. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg, kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en forklaring på hva saken handler om. Da undersøker vi dette mer enn gjerne for deg. Ønsker deg uansett en fin dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra."
3 syns denne omtalen er nyttig

Fordelen med ICE er at man har 1000GB på ICE+ til 99 kroner, og at jeg kan gi bort rolloverdata til dattera. Fornøyd med appen og nettsida, enkelt og oversiktlig. Eneste problem jeg har er at telefonen min hele tida har lyst til å benytte Telia sitt nett (ice) framfor ice sitt eget nett (ice+), da benyttes ikke data fra 1000GB kvoten, men av den vanlige kvoten, dette sjøl om det er dekning med ice+. Skal man strømme en film må jeg velge ice+nett manuelt, og la telefonen ligge helt i ro for å bruke ice+nettet. Det var også litt surt at ekstra data-sim ikke kan bruke av 1000GB kvoten, så det simkortet var litt bortkasta, så det sa jeg opp. De fleste ting kan løses i appen, men de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice har jeg fått rask hjelp. Det hadde vært fint om datamengden man har brukt hadde blitt spesifisert på faktura. På "min side" forvinner brukt datamengde etter 3 måneder. Kan være fint å følge med på hvor mye man har brukt i løpet av året og slik se om abonnementet er tilpasset faktisk bruk. Nå benytter jeg et Excel ark....

Svar fra ice
09.09.2022 10:33
Hei Finn! Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med tilkoblingen til ice+ anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne en best mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected] Tar med tipset angående spesifisert databruk videre. Ønsker deg en fin dag Mvh Stine Ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Awesome"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leverer det de lover. Leverer det de lover. Leverer det de lover.

Svar fra ice
08.09.2022 08:37
Hei, Tommy Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye bra, men elendig kundebehandling og feilinformasjon"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte telefon via ice da jeg allerede har abonnement der. Ble lovet telefon innen 3 uker (dette står også på nettsiden). Etter 4 uker uten å ha hørt noe ringer jeg og spør når den kommer. Her får jeg beskjed om at det ikke kommer noe telefon på minst 4 uker og de kan ikke si noe om når den kommer. Jeg spør hvilke andre alternativer de har og får tilbud om en dyrere telefon - og jeg er ikke interessert i det uten kompensasjon. Det var ingen problem å få tak i tilsvarende telefon andre steder. Jeg reagerer på at det fremdeles står 1-3 uker leveringstid når sannheten er over 2 måneder, og jeg reagerer på at det er umulig/vanskelig å få kontakt med noen over de stakkars kundebehandlerne. Er det mulig å sende Mail til ice?

Svar fra ice
01.09.2022 11:09
Hei Magne. Det har dessverre vært ganske stor forsinkelse på levering av telefoner.. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt eller se på din ordre. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Stine
ice har totalt 3032 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR