ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takk for rask og god løsning på en krise. Dette er god kundeservice😊
God service når man er tilgjengelig på Facebook HVER DAG fra 07-22! Det kaller jeg det lille ekstra 👍😁
Hei Ann K. H. F. Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! 😁😁 Ha en super duper dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Min erfaring med ice er bare gode ord👌 Kjempe service👍
Jeg har gjennom dagen snakket med flere forskjellige kundebehandlere, og jeg er utrolig fornøyd med hver eneste en, og hvordan de har hjulpet meg! Jeg blir å fortsette å anbefale ice til alle jeg møter! :)
Hei Renate, Tusen takk for en utrolig flott omtale, Renate! Vi er ekstremt heldig som har deg som kunde. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
De tar sjeldent kontakt, er billige, og svarer fort når jeg tar kontakt. Jeg liker svært godt at hastighet blir redusert når datapakken er brukt opp, heller enn å betale mer.
Hei Hallgeir L, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, Hallgeir! :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Etter oppkjøpet av Hello bestemte jeg at at vi skulle prøve å se om ICE var like bra som Hello. Så raskt at appen deres dog manglet en del funksjoner som Hello hadde. Denne funksjonaliteten ville komme etterhvert kunne servicedesken opplyse om. Der det imidlertid før var god dekning er det ikke det lengre. Barna opplevde dette i særlig grad og klaget en del om dette. For min del var det faktureringen som ble dråpen. De sa at dette ble sendt på mail, men når jeg sa ikke hadde mottatt dette så var saken allerede sendt til Visma. Greit sa jeg, da avslutter vi kunde forholdet. Hva er sluttsummen og send betalingsinformasjonen ga jeg beskjed om. Jeg betalte summen innen fristen og byttet til Komplett pga bedre dekning. Etter ca 3 uker fikk jeg ytterligere krav. Jeg visste til betaling og kvittering for dette. Det går 3 dager og jeg får svar at jeg hadde betalt til feil konto og de hadde brukt 3 uker på å sammenstille dette. Jeg hadde imidlertid betalt etter informasjonen som ble gitt og der står saken pt. en rød tråd gjennom denne saken er den slappe og upresise kommunikasjonen jeg har hatt med Visma. Virker som de ønsker at det blir feil for å holde saken i gang.... Og ICE henviser til Visma igjen....
Hei Ant, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-epost til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre! Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Når det gjelder appen så har vi nettopp lansert en ny app, kom gjerne med tilbakemelding på hva du syns om den nye appen og om det fortsatt mangler noen funksjoner du etterlyser. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Er ny som ice kunde. Men fikk hjelp og god løsning på mitt problem med datarollover. Jeg er superfornøyd.
Hei Aina, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd med å ha deg som kunde! Ha en fortreffelig dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no