ice opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og detaljert veiledning av en hyggelig og profesjonell behandler
Samme tilbudet som alle de andre selskapene, uten noen andre fordeler. Lite og ferskt selskap, som vil si at hvis de skaper problemer for kunden har de ikke mulighet til å ordne opp. Ingen prosedyrer på dette.
Hei Erik B Dersom du mener at du har blitt lurt så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Selv om vente tid av og til kan være noe lang så har jeg alltid fått god hjelp av Ice. For det meste via chat, men også noen ganger på telefon har de ansatte vært hyggelige og imøtekommende.
Hei Kyrre A. Ø. K Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du får den hjelpen du trenger. Vi jobber hele tiden med å forbedre ventetiden hos oss, men dessverre så kan de være noen tidsrom det ringer mer en andre... Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
It was very helpful when explained to me how to activate my SIM card on a fb messenger :) thanks
Har ikke noe å klage på. Grunnen til at vi byttet til Ice i utgangspunktet var fordi Ice ikke fakturerer overforbruk, men stryper ned hastigheten. Dette er perfekt om du har barn og ikke vil ha overraskelser når fakturaen kommer :-D
Hei Trond, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du nyter en av fordelene med å være ice kunde. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk mail av dem ang 100kr de ikke hadde trekt fra konto i august 2017 pga feil i systemet! Dette skal de nå innkreve 23/3-2018! Syntes dette blir for dumt! Noen andre som har opplevd dette?
Hei Luniz Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva dette gjelder. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. :) Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God kundeservice. Gode priser. Bare gode opplevelser til nå.