ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice har generelt dårligere dekning enn de jeg tidligere har hatt, ikke 4G, og i Asia og USA må du endre en del på innstillinger som man ikke må på andre abonnementer. Jeg visste ikke dette og fikk problemer i USA.
Hei Synøve, Problemet i USA skal være løst. Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ice har veldig god dekning. Har bortimot aldri dårleg lyd eller signal i samtale. 4G har vore stabilt so lenge eg har brukt det, og har ikkje merka noke til "throttling" ved bruk utanfor vanlege tider. Den nye appen hjelp veldig med oversikt over alt det viktige.
Hei Bård I. M Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
God service og rask respons, jeg er veldig fornøyd med ice.
Ga 20% rabatt for å få meg over som kunde, men informerte ikke om dobbel binding og dobbelt bruddgebyr (for 40 kr).. Etter opplevelse av dårlig dekning og dårlig lyd på tale, avsluttet jeg abonnement (ingen binding pga telefon) og fikk kr. 7250 i bruddgebyr!!
Hei Tomm Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dårlig dekning og til tider ingen dekning. God kundeservice
Mye raskere svar en de fleste kundeservice jeg har snakket med, i det siste (og det er mange). Veldig lett å forstå og vet nøyaktig hva de skal gjøre.
Hei Premkamon, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Stort sett får alt som det skal med ice, og da har jeg ikke noe å utsette på dem. Imidlertid har de lite å bidra med når ting av en eller annen grunn slutter å fungere som det skal. Vi opplevde dette på ferie (mobildata ble plutselig utilgjengelig), noe som resulterte i at kollektivbilletter fra app ble utilgjengelige og vi måtte gå lange avstander selv om vi egentlig hadde gyldig billett osv. Ikke ideelt med bekkenløsning! Da vi kom hjem, fikk vi heldigvis refundert disse ekstra billettkostnadene. Hadde det ikke vært for det, ville vi byttet mobiloperatør med det samme, men vi besluttet å gi dem en sjanse til denne gangen.
Hei Silje, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om feilen dere opplevde og slik skal det ikke være. Ta kontakt med oss om det skulle skje igjen så skal vi undersøke dette. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no