ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei! Skjønner ikke helt hvordan det kan være så mange dårlige omtaler til Ice. Har opplevd: god dekning, god hastighet, ingen problemer med nett, ingen problmer med levering, kjempebra support både på telefon og e-post - alt i forhold til prisen fortjener 5 stjerner. Anbefaler Ice videre! :-)
Hei Michal, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi har to år på rad blitt kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Tusen takk for at du ønsker å anbefale oss videre. :-D Det er veldig godt at du er fornøyd. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har nylig flyttet hele familien til ICE abonnement og ser absolutt ingen negative sider ved dette. Betaler mye mindre enn hva jeg gjorde hos med tilsvarende abonnement hos Telia.
Hei Petter J, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med oss og tjenesten vi gir. :-D Takk for at du og familien din er kunde hos oss! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg hadde i flere måneder en avtale om mine 10 Gb for 349 Kr. og 1 GB for 99 Kr. for hver av tre barna mine. Så ble det etterhvert lagt til 99 kr. data frihet til avtalen min - vet ikke når, og husker ikke å ha bekreftet det, samt 50 Kr. per barn uten at dem sin GB gikk opp. Her ble jeg informert med en sms at det blir dyrere nå. Vel.. litt vanskelig å bli fornøyd med det synes jeg.
Hei Dagmara, Tusen takk for din henvendelse! Dette høres utrolig merkelig ut. Jeg ønsker å ta en titt på abonnementene dine. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Får ikke bestilt datakvote. Betalingen stopper opp, sms til 08200 gir ingen respons, de tar ikke tlf på 21000000. Har holdt på i to dager.
Hei Berit, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke får bestilt en datakvote. :-( Det er kun eier som kan bestille en slik tjeneste, så dersom brukernavnet og juridisk eiers navn ikke samsvarer, vil du ikke kunne bestille en slik tjeneste. Dette er veldig enkelt å rette opp i. :) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Fikk oss ice mobilt bredbånd idag. Hadde gleda meg i hele dag for å komme meg på nett igjen, men gleden var utrolig kortvarig! 600 KBPS opp (jepp, i 2020) og 900 KBPS nedlastning. Er vi fortsatt i 2003 og ADSL, isdn? Utrolig skuffet da jeg i hele dag har snakket med både folk på Elkjøp og direkte med Ice. 50/20 Mbit fikk jeg vite, som mange andre her ser jeg. Har flytter på routeren fler steder men hjelper ikke. På dekningskartet står det VELDIG GOD DEKNING. Nei. Terningkast 1.
Hei Dim G, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt Bredbånd ikke fungerer som det skal. :-( Du kan forvente deg en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
I forbindelse med bytte til Ice har alt bare blitt et salig rot med bruddgebyr, kreditnota, nye regninger som man ikke vet hva er for, trodde alt hadde ordnet seg og at jeg skulle se bort fra de faktura som var kommet og at det kom nye faktura, da denne kom ble den betalt men så visste det seg at sendt var en faktura som skulle betales men det sto ikke hva denne var, enda vet jeg ikke men for å unngå inkasso ble denne betalt, vet enda ikke hva denne er for, tror det er for 1 dag med data og tele for 2 abonnement, denne kom seg da på ca 1500 kroner, dette var av en ny ansatt hos ice og han gidde ikke engang å ringe så vi kunne finne en løsning, kom bare Mail om at dette var ikke noe han kunne gjøre noe med så jeg måtte ta det opp med noen som ikke visste hva saken handlet om, så om du skal velge Ice ta deg veldig god tid og be om en erfaren saksbehandler det er rådet jeg kan gi. Eller så er jeg fornøyd med dekning og priser hos Ice men kundebehandlingen deres gir jeg 1 stjerne.
Hei Martin, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har en slik oppfatning av oss. :-( Vi ble i 2019 og i år kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dekket ca 1500 i utkjøp, skulle ha 3000 igjen for at eg gikk ut før der var gått 36mnd.