ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet belastet meg med bruddgebyr på 3000,- etter at firmaet jeg jobbet for og betalte mitt abonnement gikk konkurs. Jeg informerte dem klart at bobestyrer måtte signere på eierskifte-erklæringen og at dette ville antagelig ta litt tid. Dette tok ifølge Ice for lang tid og straffet meg med 3000,-. Jeg er pr dd kunde hos Ice men skal vekk fra dette selskapet snarest! Anbefaler ingen dette selskapet!
Hei Arto, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, får jeg ikke kommentert den aktuelle saken. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De hintet frempå at jeg brukte mye data, og kunne få 10 GB for 50 ekstra. Men de nevnte ikke at jeg kun kunne bytte 1 gang i måneden, før jeg prøvde å gå tilbake til det abonnente jeg hadde før jeg økte datamengde. Det er litt surt.
Hei Benjamin, Takk for din henvendelse. Ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi hjelpe deg med dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Mobildata virker strålende, i motsetning til hjemme nettet som begynner å dø ut rundt midten av måneden. Når man bruker opp mobildataen sin, bruker man også opp hjemmenettet, derfor synes jeg det hele med ice og data rollover tingene er noe lureri. Jeg er sterkt missfornøyd med ice sine tjenester, angående hjemme nett tilkobling og jeg er iferd med å bytte internettleverandør. Viss du bruker ice eller har planer om å bytte til ice, så råder jeg deg til å IKKE BRUKE ICE:) (selvfølgelig er det sikkert noen der ute det virker for, men jeg og min familie er ikke en av dem!)
Dekning og pris er veldig bra og er veldig Fornøyd med ice.
Ikke særlig billig, lite god dekning, tregt Internett og umulig å dele nett.
Hadde veldig dårlig dekning, fikk bare "hjelp" som ikke hjalp og måtte på slutten betale mye for å bryte kontrakten. Veldig dårlig opplevelse.
Hei Irmelin, Veldig leit å høre at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Jeg håper deg lykke til hos ny mobiloperatør. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bor rett ved Kalnes sykehus i Sarpsborg og på dekningskartet har jeg top kvalitet. Allikevel med data frihet får jeg 3mbit maksimum (c.a 500kbit/1.5mbit gjennomsnitt) og når jeg bruker opp de 6gbit inkludert i 1006gbit abonnementet blir jeg strupet ned til 50kbit!!! Hadde raskere internett for 20 år siden men dial up modem. Styr unna.
Hei Arthur, Så synd å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no