Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabil dekning/mobildata

Omtale av  Marita

Bra pakke dealer og kundeservice, men mobildata og dekning detter alltid ut over lang tid, så blir avhengig av wifi overalt om jeg ska bruke nettbank osv.

Svar fra ice
18.09.2019 11:37

Hei Marita, Så leit å høre at du opplever problemer med mobildata. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, informasjon om hvilken type telefon du har og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få undersøkt saken din nærmere for deg! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundeservice og svært treig mms nedlasting

Omtale av  Arne O

I hovedsak godt fornøyd med tjenestene til ICE, men MMS nedlastingen er håpløs treig.

Imøtekommende, veldig billige og hjelpsomme

Omtale av  Kathrine L

Imøtekommende, veldig billige og hjelpsomme. For bare 99 kr får du 1000 gb på ice sitt eget nett

Misfornøyd

Omtale av  Ed

Der de fleste har 4g har ikke ICE det, også er det ubrukelig i utlandet. Hadde ingen tjeneste i både sverige og kroatia. Ringte de når jeg kom hjem, da sa de at jeg skulle ringe de neste gang jeg hadde "ingen tjeneste". Tull. Skiftet mobilabonnement den 1.aug. (hadde ikke sim-kort i den 1.aug) Må betale for hele august måneden.

Svar fra ice
17.09.2019 13:21

Hei, Ed Så leit å høre at du opplevde problemer i utlandet. Slik skal det selvfølgelig ikke være. :-( Da du nå er hjemme i Norge, blir det dessverre vanskelig på peke på hvor problemene lå. Ta likevel kontakt med meg på [email protected], så skal jeg få sett hva vi kan få gjort. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Helt skuffende

Omtale av  Tatiana

Først fikk en bot fra Ruter kontroll fordi det var ingen 4G dekning fra Ice. Skuffende fordi jeg måtte også bruke telefonen for å jobbe denne dagen, så måtte kjøpe et prepaid MyCall Sim kort i Narvesen. Da hadde jeg den dårlige ideen for å kjøpe en ny mobil den 23. august fra Ice nettbutikken hvor det står: "Rask levering: Leveringstid: 1 - 3 virkedager. Vi sender ut ordre samme dag dersom ordre er registrert inn før kl 1400 og varen er på lager. Ordre som blir registrert etter kl 1400 blir sendt påfølgende arbeisdag." Etter 10 dager tok jeg kontakt på Ices FB chatten siden jeg har aldri fått pakke statusen og det er ingen bestillingsoversikt på nettsiden. Ice foreslo i chatten at jeg låner en telefon i mellomtiden (hva?!), og da fikk jeg ingen svar når spurte om når skal mobilen sendes. Jeg lurer på hva slags selskapet er Ice fordi jeg tenker at de vil bare ha penger fra kunder før man avbestilles etter en stund. Alt er så utrolig sketchy og uprofesjonelt, og jeg håper at andre ikke blir lurt også.

Svar fra ice
17.09.2019 13:21

Hei, Tatiana Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dekning

Omtale av  Celebi

Forferdelig dekning, hadde komplett mobil før så ble flyttet automatisk til ICE og har byttet den med engang.

Svar fra ice
12.09.2019 22:11

Hei Celebi, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss. :-( Da du allerede har byttet selskap, blir det dessverre vanskelig å feilsøke problemet. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning i dine områder, i nærmeste fremtid. Du er i så fall velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no

Verste mobildekningen?

Omtale av  Martin

Verste nettverket som er. Får ikke dekning i kjelleren, ikke hytta, ikke i loftet, ikke på skogstur, på fjellet. Med mindre du skal bruke telefonen kun i sentrum så bør du styre unna!

Svar fra ice
17.09.2019 13:21

Hei, Martin Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR