ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra pakke dealer og kundeservice, men mobildata og dekning detter alltid ut over lang tid, så blir avhengig av wifi overalt om jeg ska bruke nettbank osv.
Hei Marita, Så leit å høre at du opplever problemer med mobildata. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, informasjon om hvilken type telefon du har og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få undersøkt saken din nærmere for deg! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
I hovedsak godt fornøyd med tjenestene til ICE, men MMS nedlastingen er håpløs treig.
Imøtekommende, veldig billige og hjelpsomme. For bare 99 kr får du 1000 gb på ice sitt eget nett
Der de fleste har 4g har ikke ICE det, også er det ubrukelig i utlandet. Hadde ingen tjeneste i både sverige og kroatia. Ringte de når jeg kom hjem, da sa de at jeg skulle ringe de neste gang jeg hadde "ingen tjeneste". Tull. Skiftet mobilabonnement den 1.aug. (hadde ikke sim-kort i den 1.aug) Må betale for hele august måneden.
Hei, Ed Så leit å høre at du opplevde problemer i utlandet. Slik skal det selvfølgelig ikke være. :-( Da du nå er hjemme i Norge, blir det dessverre vanskelig på peke på hvor problemene lå. Ta likevel kontakt med meg på [email protected], så skal jeg få sett hva vi kan få gjort. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Først fikk en bot fra Ruter kontroll fordi det var ingen 4G dekning fra Ice. Skuffende fordi jeg måtte også bruke telefonen for å jobbe denne dagen, så måtte kjøpe et prepaid MyCall Sim kort i Narvesen. Da hadde jeg den dårlige ideen for å kjøpe en ny mobil den 23. august fra Ice nettbutikken hvor det står: "Rask levering: Leveringstid: 1 - 3 virkedager. Vi sender ut ordre samme dag dersom ordre er registrert inn før kl 1400 og varen er på lager. Ordre som blir registrert etter kl 1400 blir sendt påfølgende arbeisdag." Etter 10 dager tok jeg kontakt på Ices FB chatten siden jeg har aldri fått pakke statusen og det er ingen bestillingsoversikt på nettsiden. Ice foreslo i chatten at jeg låner en telefon i mellomtiden (hva?!), og da fikk jeg ingen svar når spurte om når skal mobilen sendes. Jeg lurer på hva slags selskapet er Ice fordi jeg tenker at de vil bare ha penger fra kunder før man avbestilles etter en stund. Alt er så utrolig sketchy og uprofesjonelt, og jeg håper at andre ikke blir lurt også.
Hei, Tatiana Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Forferdelig dekning, hadde komplett mobil før så ble flyttet automatisk til ICE og har byttet den med engang.
Hei Celebi, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss. :-( Da du allerede har byttet selskap, blir det dessverre vanskelig å feilsøke problemet. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning i dine områder, i nærmeste fremtid. Du er i så fall velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Verste nettverket som er. Får ikke dekning i kjelleren, ikke hytta, ikke i loftet, ikke på skogstur, på fjellet. Med mindre du skal bruke telefonen kun i sentrum så bør du styre unna!
Hei, Martin Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no