ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettopp gått over til ICE pga stadig dårligere og elendig dekning hos Telenor. Varierende dekning også fra Telia, mens hos ICE opplever jeg bedre dekning enn jeg noensinne har hatt og kunne ha forestilt meg.
Hei Iren, Så hyggelig tilbakemelding - det varmer mitt hjerte å høre! :D Jeg håper du er fornøyd kunde hos oss i en lang tid, også ønsker jeg deg en riktig fin dag videre. :-) Mvh. Julia ice.no
For dårlig dekning, både på telefoni og data, spesielt på hytten som ligger ved kysten.
Jeg har hatt mobilt bredbånd fra Ice på hytta i 1,5 år, hastigheten har vært bemerkelsesverdig lav i forhold til 4G nettet på telefonen(Telenor). Det har den siste tiden toppet seg med hastigheter på mellom 1-5 Mbps, Telenor leverer over 100 Mbps på nøyaktig samme plass. Det hjelper heller ikke at Ice er svært trege med å svare, lite behjelpelige når de først svarer der gjerne standardsvaret er at jeg gjør noe galt eller at det er noe galt med mine enheter. Har nå sagt opp og byttet til Telenor flexi med ekstra data-sim, det kan også nevnes at Telenor er milevis bedre på kundebehandling i tillegg til nevnte hastighet.
Hei Anders, Så leit å høre at du har problemer med hastigheten. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Super god dekning når du er på ferie/turar til utlandet. Som for eksempel Polen og Tyskland. Eg mista dekninga sånn 10 ganga max på dei 8 dagane å vi var sånn 60 timar i buss. Eg hadde 4G og 4G+ 99% av tida.
Hei Sivert, Så hyggelig å høre at du hadde super dekning i utlandet! Jeg håper du hadde en fin reise, og at du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid. :-D Mvh. Julia ice.no
Gjennomført og kalkulert svindel. Frafall av ice+ daglig hjemme i "meget god dekning" område. Kundeservice bekrefter også at alle enheter med simkort kobles over på Telia nettet hvis man får en tlf eller ringer. Og kobler seg ikke automatisk tilbake. Dette fører til at inkl datamengde tappes svært fort ned, og man blir uten dekning resten av måneden. Av 1000gb tilgjengelig i ice+ nettet har vi aldri klart å bruke over 200gb pga lav hastighet og frafall. Det er rett og slett ikke mulig å motta varen man kjøper. Styr unna, tilsynelatende lave priser, men du får ikke en gang det du betaler for.
Hei Stian, Så leit at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Vi har ingen intensjon, eller ønske om å svindle eller lure våre kunder. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Appen deres er bra med god oversikt. Fikk problemer etter bli-kjent perioden, da ble jeg satt på ett dyrt abonnement uten å spørre meg først. Kundeservice ville ikke forstå eller hjelpe med dette. Bytter til annet abonnement ASAP.
Hei Mikkel, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. :-( Etter de to første månedene med Bli Kjent, analyserer vi ditt databruk og plasserer deg automatisk på det abonnementet som best passer ditt forbruk. Da det ikke er bindingstid på Bli Kjent-abonnementet, er det slik at du står helt fritt til å velge det abonnementet du selv ønsker, etter prøveperioden. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dyre regninger, dårlig dekning og lite informasjon om dette. Styr unna!!!