ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice hadde et billig og veldig godt abonnement for de som bare brukte telefon og sms/mms. Men jeg synes nå at prisøkning fra kr 99,- til kr 129,- blir vel mye pr mnd for det samme behovet som jeg har. Databruk på 0,5 GB er nok dersom du bruker mye Wifi... Ellers er Ice et godt mobilselskap med grei kundeservice og oversiktlige regninger og priser.
Hei, Jim A Så leit å høre at du er misfornøyd med avviklingen av 500MB-abonnementet. På en annen side, tilbyr vi dobbel data med 1GB-abonnementet, for 30,- mer i måneden. Jeg håper du forblir kunde hos oss, slik at vi får vist deg hva vi virkelig er gode for. Jeg krysser fingrene for at vi i fremtiden, vil kunne tilby noe som passer bedre for deg og dine behov. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Helt elendig dekning. Bytter videre til Talkmore. Skummelt å ha så dårlig dekning når en skal ut og reise og ikke kan finne opplysninger en til vanlig stoler på å finne på nettet; fordi man ikke har nett. Trodde til å begynne med at det var innstillingene på mobilen som var feilstilt. Hadde Telenor før og var da veldig fornøyd.
Hei Karin, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Dersom du er redd for å ikke ha dekning utenlands, så kan du sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har. Da vil jeg sende deg en veiledning du kan gå gjennom, dersom uhelelt skulle være ute. Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Relativt greit selskap, det er ikke mulighet for wifi tale så dette vil være hovedsakelig til å skifte abonnement for meg. Veldig greit med to sim kort, men ekstra kortet virker ikke i utlandet, dette begrenser bruket betraktelig på nettbrettet.
Hei Ronny, WiFi-tale er noe som kunder etterspør med jevne mellomrom og helt klart en tjeneste som hadde vært fint å kunne tilby. Vi tilbyr dessverre ikke dette enda, men jeg håper vi vil få det etter hvert! Jeg har dessverre ikke informasjon om når dette eventuelt skal komme, men jeg vil tro at det er noe som vurderes fra høyere hold. Dessverre får jeg ikke vite det før i siste liten eventuelt. :-( Er det et tvilling-/data-SIM du forresten refererer til her? I så fall skal dette fungere helt fint i utlandet også. :-) Dersom du opplever problemer med dette, så send oss en e-post til [email protected], så skal vi sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg kutter ut ice når de kutter ut 0,5 data. 30% prisstigning når du må gå fra 0,5 til 1GB og ikke trenger det.
Hei Ole F, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med at 500MB-abonnementet nå avvikles. Dette beslutningen er blitt tatt, grunnet at de aller færreste av våre kunder, har dette abonnementet. Jeg håper at du likevel ønsker å forbli kunde hos oss, så skal vi vise hva vi virkelig er gode for. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet til Ice for mer enn en måned siden, får fremdeles ikke MMS til å virke. Videoen på hjemmesiden deres, og beskrivelsene der er det umulige å bruke på min Huawei 10 Lite. Kundeservicetelefonen kan du bare glemme.
Hei Rolf C, Dette skal vi selvfølgelig få undersøkt nærmere for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og informasjon om hvilken type telefon du har. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har full dekning på hytta på Stokketjønn. I Vinje kommune og langt inne på heia der.
Etter mange år som kunde er det slutt. Har aldri opplevd et kundeservice som ikke innrømmer tekniske feil på ice sine tjenester som datadeling, fart på kjøpt/inkludert data ol. Så neglisjerer de kunden og i tillegg er frekke på telefonen og mener det er kundens feil. Styr unna. Så jo bare oppslagene/svarene til kunder som ikke fikk brukt telefon/data under Norway cup, da skjønner man at Ice er en skikkelig dårlig mobilleverandør. Billig og dårlig.
Hei Vidar J, Så leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice og tjeneste. Slik skal det naturligvis ikke være. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke saken din nærmere, for å se om jeg kan få rettet opp i inntrykket ditt av oss. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no