ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noe dekning/4G på mine siste turer i utlandet, ringt og klagd og deretter fått høre «det var dumt da» uten å fått ordnet opp i problemet. Har ikke dekning visse steder, noen ganger ringer andre meg uten at jeg får det opp på min telefon, gått utover både jobb og kontakter. Ikke tilgang til MMS, kjempe dårlig 4G og dekning selv om det står det er ‘full dekning’. Måtte være i Spania alene på skoletur en hel uke uten nett eller dekning, og har heller ikke dekning i Sverige...
Hei, Ellen Så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste, på dine siste utenlandsturer. :-( Dette løses ofte ved en korrigering på innstillingene, inne på telefonen din. Om du opplever dette problemet igjen, ønsker jeg at du skal gå gjennom følgende veiledning: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/ Om du også har problemer med MMS, kan du se på denne veiledningen: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Om problemet vedvarer, ønsker jeg at du skal ta kontakt med vår kundeservice, slik at vi får hjulpet deg videre her. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Det er knapt mulig å få dekning med ice+ på flere sentrale steder i Trondheim og Oslo. For 100 kr/mnd lar de deg bruke ubegrenset data fra dette 4G-nettet, men tilbudet er ikke verdt det når det ikke er noen dekning.
Hei, Ole N Så leit at du opplever ustabil dekning. Med Data Frihet, tilbyr vi altså opptil 1000 GB med hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du befinner deg innen våre dekningsområder, og fortsatt ikke får brukt data fra Data Frihet, så ønsker vi å se nærmere på dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Fikk nettopp en telefon av ICE der det var en fyr som ønsket meg å selge meg et abonnement. Han var på min alder så han ønsket ikke å oppføre seg som en selger, hva nå det betydde?? Han hadde en VELDIG frekk og irriterende holding når jeg sa jeg ikke ønsket deres abonnement. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket å bytte over, og fortsatte å pushe på, helt til han slang på røret. Idiot, tapte nettopp en potensiell fremtidig kunde.
Hei, Even Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen, med en av våre selgere. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", med ditt fulle navn og fødselsdato, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Styr unna ice om du trenger dekning i utkantstrøk/fjellet hvor kun Telenor har dekning. Blitt flyttet over til ice ufrivillig to ganger på to år, morro med "kun nødanrop" melding på tlf....
Hei, så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Det er godt at det finnes Teleoperatører som tar ansvar for kundene, og ikke bare stenger nettet slik Telenor gjør når det ikke lengere er lønnsomt. Nettet jeg skriver om var på Nordstul i Notodden kommune. Takket være Telia har jeg igjen fått mobilsignaler på Hytta. Signalene kunne nok vært sterkere. Men dette er veldig mye bedre enn Telenors løsning.
Hei, Kjell Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så denne tilbakemeldingen er noe vi setter svært stor pris på å få. :-) Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre, og håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Mvh Julia Ngo ice.no
Fikk en faktura som var høyere enn forventet, lurt av markedsføringen. Har også hatt problemer med å sende sms i ett område med full 2, 3 og 4G dekning. Prøvde SIM kortet i en annen telefon, fikk samme problemet. Spurte om "kundeservice" kunne fikse dette, men det har ikke skjedd.
Hei, Arne Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender oss en e-post, til "[email protected]", slik at vi får tatt en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Billigste 1 GB abonnement på markedet, ingen extra kost ved overforbruk data, men hastigheten synker. Data rollover til hvem som helst. Enkelt å kjøpe mere data. Går det å forlange mer??
Hei, Jøran Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice! Ingenting er bedre enn det. :D Vi håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. Mvh Julia Ngo ice.no