ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er det frekkeste jeg noen gang har opplevd. Fikk nettopp en "velkomstmail" fra Ice, hvor de ønsket meg velkommen som kunde. Problemet? Jeg har aldri kontaktet Ice angående kundeforhold, og har heller aldri vært i kontakt med noen som har prøvd å verve meg. Hva er dette for noe? Dette er jo ulovlig, og kommer til å bli tatt videre. Skandaløst
Hei, Celine Dette skal jeg selvfølgelig forklare for deg. Det er nemlig slik at kundemassen til Komplett Mobil har blitt solgt til ice. I forbindelse med dette, vil alle kundene til Komplett Mobil bli overført til ice i perioden april-juni. Denne overføringen vil skje automatisk, med mindre kunden selv ønsker en annen mobiloperatør. I det tilfelle, er vedkommende nødt til å ta kontakt med ønsket operatør, og be dem overføre telefonnummeret. Jeg håper dette var oppklarende, og håper du ønsker å teste oss. Til informasjon, vil du få en velkomstgave (som blant annet inkluderer én gratis måned, og dobbel data første måned), ved overføring inn til oss! :D Ha en riktig fin dag videre. Mvh Julia Ngo ice.no
Byttet leverandør den 03. i måneden, men ICE krever full betaling ut måneden. Ikke har de dekning heller, folk som prøver og ringe meg kommer ofte rett til mobilsvar.
Hei, Jarl I henhold til våre vilkår, så er det slik at kunden faktureres ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Det er svært beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med oss. :-( Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, Jarl. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg ble for et år siden oppringt av en hyggelig selger hos ICE som kunne selge meg et rimelig mobil abonnementet og et rimelig mobilt breiband abonnementet med ganske mange GB data. For å få dette rimelige abonnementet måtte jeg binde meg i 12mnd. og godtroende som jeg var, byttet jeg min, kona og guttungen sin mobil fra Telenor til Ice. Jeg sa også opp det mobile breibandet jeg har med Telia for å heller bruke ICE sitt breiband. Etter vel en mnd måtte jeg kontakte ICE for å bryte abonnementet pga svært dårlig dekning. Alle steder jeg var så måtte jeg enten ut for å ringe eller der var ikke dekning. Når jeg var på ferie og kjørte fra Sunnmøre til Kr.sand hadde jeg med breibandet. Dette virket bare 2 av plassene vi stoppet på. Ikke en gang utenfor Kr.sand fikk vi signal til å bruke breibandet. For å komme oss vekk fra ICE og tilbake til Telenor endte det med at jeg måtte betale 2000,- pr telefon nummer for å bryte bindingstiden og så forlangte de at jeg betalte 2000,- for å bryte breibands abonnementet. Så totalt 8000,- kroner kostet denne fadesen meg. Mitt beste råd til alle er å ikke inngå noen avtale med dette selskapet. Tilbudet og datamengden ser fantastisk bra ut, men når alt kommer til stykket, så har de er elendig produkt som det prøver å selge. Bare det at kundene må låses for å holde på de sier egentlig at noe et fundamentalt galt med selskapet og produktet. Jeg var mer en naiv når jeg gikk for dette. Men jeg gjør aldrig samme feilen 2 ganger. Så heretter holder jeg meg til den seriøse aktøren som har et godt produkt som jeg vet fungerer. Der har jeg heller ingen bindingstid.
Hei, Tore V, Dette hørtes ikke bra ut! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Jeg ser frem til å høre fra deg! Mvh Julia Ngo ice.no
Beste mobil abonnentet du kan ha, har bare gode erfaringer. Og super kunde service :)
Bra pris på data, men blir fort veldig dyrt dersom du sender sms eller ringer utenfor Norge
Ice har kjøpt Komplett, regner med at de viderefører betingelsene. Har tenkt på å knytte meg opp medlem leverandør som byr på både mobil og strøm. Enklere med en leverandør, har NorgesEnergi og Ice/Komplett idag. Blir litt billigere mobil med f.eks Fjordkraft eller Gudbrandsdal energi, strømmepris blir det samme. Må sjekke om det noe forskjell på extra chip til Ipad’n, men tenker det går mot et bytte.
Hei, Jan E. H Vi ønsker å gjøre din overføring fra Komplett Mobil til ice så god som mulig, så vi gir derfor alle Komplett-kunder en velkomstgave, når de overføres til oss. :-) Dette får du: • Fri månedsavgift den første hele måneden du er kunde hos ice. Det betyr at hvis du overføres til ice i mai, spanderer vi månedsavgiften for juni. Du vil motta en faktura fra Komplett for mai-månedsavgiften. • Du får også dobbel data som gjelder fra den dagen du har blitt overført. Det du ikke bruker opp, rulles selvsagt videre til neste måned med Data Rollover. • Ut juni får du i tillegg 50% på alt mobiltilbehør fra iiglo på komplett.no ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Du kan derfor være sikker på at du vil få en god kundeopplevelse hos oss! Jeg håper du gir oss en sjanse, slik at vi får vist hva vi er gode for, Jan! :-D Ha en fin dag videre. Mvh Julia Ngo ice.no
Må stadig vekk legge inn MMS-settinger på nytt for at det skal virke. Begynner å bli lei nå.