Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Ice er den verste operatøren jeg noengang har prøvd!"

Omtale om ice skrevet av Espen H for 29.03.2018 10.07

ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice er den verste operatøren jeg noengang har prøvd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice er rett og slett utrolig dårlig, styr unna! Man faller ut av nett hele tiden, man får ikke den hastigheten man er lovt, de setter ned hastigheten når de mener at du har brukt opp kvoten, selv om man sitter med over 100GB rollover fra forrige måned som ikke er brukt. Slett kundeservice, ingen tilbud om kompensasjon etter at de selv har brutt avtalen. De har ingen besøksadresse om man er misfornøyd, kun en postboksadresse. Regner med at dette er bevisst fordi de vet hvor elendig de er? Å si opp avtalen er umulig, de mener man skal betale bruddgebyr tilsvarende hele kontraktstiden, i mitt tilfelle til 09. feb 2019. Det morsomme er jo at den første måneden fungerte alt helt fint. Ifølge kjøpsloven kan man jo heve kjøpet før det har gått 30 dager, men når problemene starter etter etter angreperioden, blir man jo stucked.

Et mer useriøst selskap skal man lete lenge etter, Ice er utrolig dårlig!

Svar fra ice
04.04.2018 11.11
Hei Espen H

Det er beklagelig å lese at du opplever det slikt. Uten nok informasjon så får jeg ikke undersøkt dette for deg. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" med navn og telefonnummer så skal vi undersøke dette videre.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytt.no
"Ice er den verste operatøren jeg noengang har prøvd!" skrev Espen H om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Espen H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning utenlands"

Vi er endel på farten og er endel i utlandet, Frankrike. Siden vi byttet fra Telia til ice, har det bare vært problemer. Dekningen er kun sporadisk, dette gjelder da for mobildata, sending av snap etc ... Store deler av tiden funker ikke dette på en tilfredsstillende måte. Vi har prøvd alt som er av innstillinger haugevis av ganger, men hjelper ikke. Telefonen som blir benyttet er en Samsung s6, har også ringt kundeservice ved flere annledninger og blitt geleidet derfra uten et positivt resultat. Har også hatt problemer med dekning hjemme i Norge på helt sentrale plasser, hvor folk ringer meg og min tlf ringer ikke, de går da rett på tlf svar, har sittet selv med fast tlf og ringt til mobil som da ligger rett ved siden av og tlf har ikke ringt. Dette er et bedriftsabonnement hvor vi har 3 abonement. Fornøyd med pris, men hjelper lite når det er som det er.

Svar fra ice
04.04.2018 11.03
Hei Geir F,

Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder!

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
"Super service!"

Vi er superfornøyd med Ice! God og kjapp service! Ikke minst veldig hyggelig og imøtekommende support! Lave kostnader og perfekt med rollover deling så gamlemor kan dele GB som har blitt til overs med ungdommen. Takk!

Svar fra ice
04.04.2018 10.33
Hei Lisbeth,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Lisbeth! Det stas å høre at datadeling fungerer optimalt for dere. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
"God kundeservice"

Hadde et problem med mitt abonnement, dem jeg snakket med vår ganske hjelpsomme. Ganske fornøyd med behandlingen jeg fikk av dem

Svar fra ice
04.04.2018 09.51
Hei Clara,

Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Dekning
Verdi for pengene
Kundeservice
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Helleri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde vært en trofast kunde i mange år, og fulgte ikke med på mobil utviklingen. Jeg kjøpte et abonnement på den tiden som kostet 449,00 med 6GB data. dette var såklart ikke nok data da jeg bruker mobilen mye. I dag koster 15 KG 499,00 kr. og istedenfor å informere meg om dette, har de i nærmere et år belastet meg for 600/ 1000 kroner ekstra hver måned for overbruk av data. KUNDEN ER KUN EN MELKE KU I DERES ØYNE.

Svar fra ice
03.04.2018 17.17
Hei Zak,

Dette hørtes ikke bra ut, vi ønsker på ingen måte og utnytte kundene våre. Vi prøver så godt vi kan å informere kundene våre når vi lanserer nye prisplaner. Så er det kundens eget valg om h*n ønsker å endre abonnementet sitt. Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR