Ice er rett og slett utrolig dårlig, styr unna! Man faller ut av nett hele tiden, man får ikke den hastigheten man er lovt, de setter ned hastigheten når de mener at du har brukt opp kvoten, selv om man sitter med over 100GB rollover fra forrige måned som ikke er brukt. Slett kundeservice, ingen tilbud om kompensasjon etter at de selv har brutt avtalen. De har ingen besøksadresse om man er misfornøyd, kun en postboksadresse. Regner med at dette er bevisst fordi de vet hvor elendig de er? Å si opp avtalen er umulig, de mener man skal betale bruddgebyr tilsvarende hele kontraktstiden, i mitt tilfelle til 09. feb 2019. Det morsomme er jo at den første måneden fungerte alt helt fint. Ifølge kjøpsloven kan man jo heve kjøpet før det har gått 30 dager, men når problemene starter etter etter angreperioden, blir man jo stucked. Et mer useriøst selskap skal man lete lenge etter, Ice er utrolig dårlig!

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Espen H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi er endel på farten og er endel i utlandet, Frankrike. Siden vi byttet fra Telia til ice, har det bare vært problemer. Dekningen er kun sporadisk, dette gjelder da for mobildata, sending av snap etc ... Store deler av tiden funker ikke dette på en tilfredsstillende måte. Vi har prøvd alt som er av innstillinger haugevis av ganger, men hjelper ikke. Telefonen som blir benyttet er en Samsung s6, har også ringt kundeservice ved flere annledninger og blitt geleidet derfra uten et positivt resultat. Har også hatt problemer med dekning hjemme i Norge på helt sentrale plasser, hvor folk ringer meg og min tlf ringer ikke, de går da rett på tlf svar, har sittet selv med fast tlf og ringt til mobil som da ligger rett ved siden av og tlf har ikke ringt. Dette er et bedriftsabonnement hvor vi har 3 abonement. Fornøyd med pris, men hjelper lite når det er som det er.

Vi er superfornøyd med Ice! God og kjapp service! Ikke minst veldig hyggelig og imøtekommende support! Lave kostnader og perfekt med rollover deling så gamlemor kan dele GB som har blitt til overs med ungdommen. Takk!

Hadde et problem med mitt abonnement, dem jeg snakket med vår ganske hjelpsomme. Ganske fornøyd med behandlingen jeg fikk av dem

Jeg hadde vært en trofast kunde i mange år, og fulgte ikke med på mobil utviklingen. Jeg kjøpte et abonnement på den tiden som kostet 449,00 med 6GB data. dette var såklart ikke nok data da jeg bruker mobilen mye. I dag koster 15 KG 499,00 kr. og istedenfor å informere meg om dette, har de i nærmere et år belastet meg for 600/ 1000 kroner ekstra hver måned for overbruk av data. KUNDEN ER KUN EN MELKE KU I DERES ØYNE.
