ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter med en nedlasting på 0,2 til 1 mb når det fungerer. Ble lovet ca 20 mb.
Bor sentralt på Lillehammer, men har fryktelig tregt nett og dårlig dekning. Dette gjør at jeg vurderer å bytte mobilabonnement.
Hei Maria, Trist å høre at du opplever problemer med dekning i Lillehammer. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har som regel hatt Telenor hele mitt liv, ble overtalt av en usedvanlig hyggelig selger til å teste ut ICE siden de hadde en kampanje så det ble 200kr billigere i måneden i 6 måneder, for så å være 100 kr billigere. Uansett, så merket jeg umiddelbart at dekningen ikke var toptop som telenor, men den er jo ikke dårlig. Så det spørs hva man er ute etter. Jeg streamer en del videoer på telefonen og derfor kunne jeg merke forskjellen. Kundeservicen har jeg vært borti en gang allerede og de var også veldig hyggelige. Også positivt innstilt på hvor lett det var å bytte selskap. Det eneste å være oppmerksom på er at når man bytter selskap så får man nytt sim kort, og må passe på at alle kontakter ikke er lagret på sim kort, som er en mulighet på android telefoner ihvertfall.
Hei Axel, For en hyggelig tilbakemelding! Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter å ha lest omtalene her, så må jeg jo si at jeg var en smule skeptisk. Men etter at sønnen har hatt ice i noen måneder så kunne jeg jo alltids prøve jeg også, når jeg likevel måtte bytte telefon. Handlet telefon på Elkjøp, alt ble ordnet i butikken. Etter to dager skulle det nye simkortet inn, og alt fungerte slik et operatørbytte skal funke. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger, og de har attpåtil vært til hjelp. Gruer meg jo til jeg skal til utlandet, basert på uttalelsene her, men skal prøve å gjøre noen undersøkelser før jeg drar. Hvis jeg opplever at det bare blir kluss da, så vil nok jeg også vurdere å bytte tilbake.
Hei Kolbjørn, Det varmer mitt hjerte med slike tilbakemeldinger - tusen takk! Jeg krysser alle fingre og tær for at det vil fungere problemfritt for deg i utlandet. Jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer når jeg har reist utenlands. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg liker godt abonnementet men når jeg prøvde å aktivere ice+ hjalp det ikke i det hele tatt. Veldig misfornøyd med måten de sier at 89% har ice+ når jeg ikke får det inn noen steder i hele Bergen by. Hvordan er det mulig å dekke for 9/10 personer hvis ingen i Bergen har det engang?
Hei Jørgen, Vi skal ha meget god ice+ dekning i storbyene, så det skal jeg få undersøkt nærmere for deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
dårlig, kundeservice elendig. Faktura stort sett høyere enn forventet. Dårlig dekning
Dårlig dekning og skikkelig dårlig kundeservice når man bruker punch meldinger ifht til jobb, å man ikke mottar disse, får jeg ikke jobbet. Helt Helt elendig!!! Styr unna, har hatt Telia i 10 år å det har aldri vært noe problem så går tilbake til Telia med engang!
Hei Linda, Dette må vi få sjekket opp i. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no