ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet dekning over lengre periode, og ellers misfornøyd med ustabilt nett. Spurte kundeservice om en kompensasjon for perioden med nettverks problemer osv, men ble bare møtt med motgang. Så bytter tilbake til Telenor.
Hei Thor, Så leit å høre at du hadde problemer med dekningen din. :-( Du skal absolutt ikke bli møtt med motgang, når du har hatt problemer med tjenestene våre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg synes at ICE er veldig rimelig i pris og en veldig ærlig selskap.
Veldig ofte opplever jeg at samtaler brått blir brutt. Jeg har fortalt kundeservice dette, og de sitter der som spørsmålstegn. Akkurat som om de aldri har hørt om det problemet før. Min datter som bor i en annen kant av landet hadde akkurat det samme problemet. Det opphørte da jeg fikk henne over på Telenor. Heldigvis hadde hun ikke bindingstid. Sendte meg nytt simkort for at jeg skulle prøve det. Hva i all verden. Etter så mange som opplever det, så driver de å drenerer på denne måten?? Hvor er min rett på å få det jeg betaler for? Jeg kan jo ikke skifte, for da må jeg betale bruddbebyr. Frekkhet på høyt nivå. Problem to, tre, fire...: Ofte skurring og dårlig signal. Ofte har jeg opplevd å ringe til instanser der det er så og si umulig å høre da lyden er meget skurrete og mekanisk. Et ord på hele selskapet: Tragikomisk!
Hei Bjørn, Jeg syns det er veldig leit at du stadig opplever problemer med tale og signal. :-( Jeg ønsker selvsagt å undersøke saken din nærmere, slik at vi kan finne løsning på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder\kundenummer. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Liker appen deres, men det er der det positive ender. Bor i Tromsø, men opplever stadig vekk å ikke ha mobilnett. Mest irriterende er det når man skal kjøpe seg bussbillett men nettet svikter, mistet bussen 2 ganger på grunn av nettopp dette.
Hei Robin B, Det skal selvsagt ikke være slik at du mister mobilnettet. :-( Jeg ønsker så klart å ta en titt på mobilnettet ditt og finne en løsning. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie
Uansett hvor jeg er i verden og om jeg har nyest telefon har alltid alle andre rundt meg bedre dekning. Rett og slett elendig.
Hei Lasse, Så leit å høre at du sliter med dekningen. :-( Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen din. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie
Er superfornøyd med ice. Rask og veldig hyggelige kundebehandlere. Jeg vil ikke nøle 1 sekund med å anbefale ice. Den beste mobiloperatøren etter min mening 👍👍
Hei Ronny K, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! :-D Vi jobber hver dag med å levere Norges beste kundeservice, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Har brukt samme selskap i lange tider, tenkte at det og bytte til ice ville være uproblematisk, her går det faktisk ikke og være kunde. Kommer til og bytte så fort jeg har mulighet. Det blir for mye og spesifisere. Så tenker at alt ved dette selskapet kan og bør bli bedre. Ser et svar lenger opp her at ice ble kåret til det selskapet mest folk er fornøyd med. Hvordan gjøres disse undersøkelsene? Jeg tenker på usa's nåværende president, han ble også kåret, og på samme måte som med ice umulig og forstå hvorfor. Får sikkert svar av en kundebehandler som jobber for ice snart, hvor det er trist at jeg føler det sånn etterfulgt av selvskryt. Ønsker ikke noe svar overhode.