Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig dekning i distriktet

Omtale av  Trygve

Rabatten på nesten tusenlappen når jeg kjøpte telefonen fristet, så jeg ble ice.net kunde. Dessverre er dekningen, spesielt mobildata utenfor sentrum (Sunnmøre og Sogn) såpass dårlig at etter ei uke dro jeg til butikken for å heller betale den tusenlappen, og gå tilbake til min forrige operatør. Dette gikk smertefritt siden ice.net har dekningsgaranti, så det får de pluss for!

Svar fra ice
15.11.2017 15:10

Hei Trygve, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg for deg. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig

Omtale av  Tor

Har gått flere timer nå, å jeg kan ikke ringe ut / motta samtaler eller meldinger. Dette er ikke første gangen.

Svar fra ice
15.11.2017 15:10

Hei, Tor Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hvorfor du opplever dette problemet. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Dårlig Nettverk

Omtale av  Arild L

Et dårligere nettverk skal du se langt etter. Stadig brudd dersom du er så heldig å komme gjennom til dit du skal. Ice.net skylder på min mobil selv om vi har flere telefoner hvor nettverket er like dårlig på alle. Coincidence, I think not!!! Hold dere unna!!! Laaaangt unna....

Svar fra ice
15.11.2017 15:10

Hei Arild L Det er dumt å høre at dekningen ikke lever opp til forventning. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke dette videre for å se om det er noe vi kan gjøre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Elendig operatør

Omtale av  Malin

Dårlig eller ingen dekning til tider. Ofte koster mobilabonnementet mer enn det som er lovet. Elendig kundeservice, vanskelig å ta tak i folk.

Svar fra ice
15.11.2017 15:10

Hei Malin, Dette hørtes ikke så bra ut.. Dersom fakturaen er høyere en hva abonnementet koster så skylder det som regel kjøp av bussbilletter eller samtaler til utlandet osv. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemene du opplever med dekningen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Fryktelig dårlig!

Omtale av  Morten

Vi har 4 telefoner i firmaet og vi har Ice.net mobilabonnement. Vi har nesten daglig problemer med å ringe hverandre, samtalen går rett til telefonsvar men om vi ringer opp igjen med en gang går samtalen gjennom. Vi har også problemer med at kundene ikke kommer fram når de prøver å ringe. Vi kan ikke bruke data når man er i en telefonsamtale. Det virker også som om nettet forsvinner helt av og til, noe som selvfølgelig gjør det umulig å ringe og sende meldinger. Ice.net har kjøpt oss ut av bindingstid så vi har ikke mulighet til å bytte til noe som faktisk fungerer heller, vet ikke hva vi skal gjøre... Har hatt kontakt med teknisk hjelp hos Ice.net, men de kommer ikke med noen svar, de vil kun ha mer og mer konkrete eksempler på tidspunkt og postnummer når tjenesten ikke virker, de har fått endel men å spørre kunder hvilket postnummer de var på når de ikke kom frem på telefonen blir for dumt. Sorry Ice.net dere er skrekkelig dårlig, å bytte til dere er det dummeste vi har gjort.

Svar fra ice
15.11.2017 15:08

Hei Morten, Det er beklagelig å lese alle problemene dere opplever. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken men da trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg se hva vi kan gjøre her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Det funker som det skal

Omtale av  Ingjerd H

For meg fungerer det bra. Alt skjer raskt. Overflytting av data er bra.

Fakturering

Omtale av  Christer

Når poteringsdato blir satt til dag to i måneden blir du fakturert full måned. Utrolig dårlig kundebehandling. Meg bekjent praktiseres dette ikke slik av noen av de andre operatørene!! Dette var første portering fra ICE til ny operatør. Har fortsatt 4 abonnement hos ICE. Alle disse vil nå bli portert til andre operatører. Lettere irritert!

Svar fra ice
13.11.2017 15:48

Hei, Christer Dette hørtes ikke bra ut og jeg ønsker å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hos oss blir du alltid forskuddsfakturert. I henhold til våre vilkår, så må kunden betale for avgifter ut påbegynt periode. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR