ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nå har ikke jeg dekning te å ringe selv om jeg har full dekkning. Det har skjedd flere ganger. Hvorfor ska jeg betale for et abonnent når jeg ikke kan bruke det? Meldinger går gjennom på 2 forsøk... sjelden nr 1. Greit jeg har bytta operatør men det er IKKE før 31/10
Hei Nina, Det er beklagelig å lese om problemene du har opplevd. Vi tar med oss tilbakemeldingene din videre og håper vi kan tilby deg bedre dekning i fremtiden. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Mest dårlig selskap i bransjen! Dårlig dekning, dårlig 4g ...mobilen vises registrert i nettverk men man kan ikke ringe
Hei Stoe I, Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så ta kontakt med Kundeservice så skal de feilsøke problemet videre. Vi beklager ulempen dette har medført. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Mister ofte dekning, selvom man er inni byen, dyrer enn tilsvarende fra konkurrenten
Hei alle sammen! Vi er 6 ansatte i en bedrift i Oslo, som ila de siste 6 mnd har lært oss å hate alt ICE er og står for. Etter 4 separate tilfeller av at nettet forsvinner, nekter de stadig å løse oss fra kontrakten. Hvis du vil ha et bra abonomment, så gå for hva som helst annet. Takk for meg.
Hei Lasse, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra dere! Mvh Carl-Fredrik ice.no
For en forferdelig operatør! Styr unna!! Jeg har ingen dekning, får ikke kontakte kundeservicen heller! Fy f%#n!!!
Hei Yalcin E, Dette hørtes ikke bra ut, Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det nærmere. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kundeservice på Facebook er den raskeste og beste måten å få svar på. Tommel opp for god kundebehandling.
Hei Trolljenta, Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Greit abbonement, ingen overraskelser på faktura, bra oppfølging på spørsmål. Har slitt litt med MMS, men det bunner nok i egen kompetanse.
Hei Tor M, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no