ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg starter med den gunstigste pris. Så kan jeg justere etter behov. Jeg har ikke opplevd trøbbel med hverken dekning eller service. Jeg er meget fornøyd !
Hei Bjørn S, Tusen takk for en hyggelig omtale, Bjørn! Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
ICE har et greit abonnement på mobiltelefon. På mobilt breibånd er hastigheten i mitt område alt for varierende.
Hei Odd E, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Flinke folk på ice er ikke mer å si om det. Eg har bare gode ord å si om ice
Ble totalkunde i august 18. Kort sagt, mobilt bredbånd er ubrukelig. Mobil litt bedre men etter noen måneders bruk oppleves brudd i samtaler og elendig 4g. Ikke imponert. Det hjelper ikke å være billig når produktene ikke holder mål. Mobilt bredbånd er ubrukelig Totalt uakseptabel fart på det mobile bredbåndet til Ice. I ukedagene ligger hastigheten på ca 8 mbps, lørdagskveld ligger det på 2 mbps, det vil si hastighet på høyde med antikke isdn linje. Hastigheten første måned lå på ca 18mbps, dårlig men greit nok. Snakket med kundeservice, super mottak hos meg så det er ikke signalstyrken som er problemet men Ice. Kundeservice hadde ingen forklaring på den trege hastigheten. I tillegg så har jeg uheldigvis bundet meg for ett år så nå må jeg betale for denne måned pluss neste pluss bruddgebyr. Dette er for dårlig Ice. Har nå installert Telia mobilt bredbånd, hastighet lørdag kveld, 95 mbps :).
Hei Terje S, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
De hører meg dårlig, når vi prater i telefonen. Trodde det var min telefon som det var feil med, men vi byttet chip og da ble det bedre. Er nok ICE det er feil med, hører flere med samme problem med ICE.
Hei Reidun, Tusen takk for din tilbakemelding. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg opplever jevnlig at det ikke går an å ringe inn eller ut fra telefonen, selv om jeg vet at jeg ikke har vært opptatt. Og har dårlig lydkvalitet og metallisk pipelyd i flere av samtalene. Har byttet mobil, og samme feil oppstår på begge modellene. Jeg bruker jo telefonen mest til nett og chat, men noen ganger er det faktisk praktisk å ha en telefon en kan stole på at man kan ringe fra og vite at man blir nådd på.
Hei Hanne, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg blir oppringt på bakgrunn av et enkeltmannsforetak som jeg ikke bruker lengre da jeg er fast ansatt og vanlig forbruker, og tenker ikke videre over det. Tilbudet de kommer med er helt greit, men selger opplyser ikke om at prisene er eks mva og at det ikke er angrerett fordi han har nevnt org.nr i starten av samtalen. Prisen er nå dyrere for meg enn en vanlig forbruker fordi de har slengt mva. oppå. Jeg blir i tillegg bedt om å svare på sms mens selger er på tråden, sleipt. Kundeservice via epost viser ingen forståelse og nekter å slette avtalen. Så til kjente og ukjente, stay away.
Hei Nikolas, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no