ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1GB holder i massevis til mitt bruk, kjøper ekstra data kun 1-2gg i året. Lett å sjekke forbruk på mine sider, og får rimelig raskt svar hvis jeg en sjelden gang må kontakte kundeservice. God valuta for pengene!
Hei Ragnhild, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og håper du forblir det i en lang tid fremover. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Fikk ingen opplysninger om manglende mulighet å sende mms til utlandet til tross for utenlandpakke, bare mulig til ÉN operatør i Danmark...absolutt tyllete!! Avsluttet abonnementet etter noe få dager
Hei Dagmar, Per i dag, støtter vi dessverre ikke MMS til utenlandske numre. Det stemmer at det kun er et unntak, og det er til danske nummer som bruker en operatør som heter TDC Danmark. Vår Utlandspakke inkluderer kun SMS og tale til utvalgte land. Vi jobber stadig med å få på plass avtaler for å kunne sende MMS til utenlandske nummer, men vi vet ikke når flere avtaler vi være på plass. Jeg krysser fingrene for at det vil skje i nærmeste framtid! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Ble flyttet over fra Komplett til Ice. Skulle aktivere bankid på mobil, men det gikk ikke. Er feil på noen teleoperatører. Så leser jeg på tilbakemeldingene at mange er misfornøyd med dekning og en har problemer med Ice i i USA. Vel det var helt like mine erfaringer fra før med ICE og årsaken jeg gikk til Komplett. En time etter at jeg ble koblet på så begynnte første problem med bankid på telefon. Så det spørs jo hvor lenge jeg blir her dersom det jeg leser av andre tilbakemeldinger også oppleves av meg.Prøvde å ringe kundeservice der tok ingen telefonen. Brukte chatten, der visste de ikke hvor lang tid det tar å årdne dette med bankid på tlf. Altså litt surt at problem starter med en gang ICE blir aktivert. Hadde håpet at ting var bedre, men det ser ikke slik ut når jeg leser andres erfaringer.
Hei Per, Så leit å høre at du opplevde problemer med blant annet BankID på Mobil, da du ble overført til oss. Det er slik at BankID-tjenesten må aktiveres på nytt, når du skifter mobiloperatør. Dersom du fortsatt opplever problemer med dette, må jeg be deg om å ta kontakt med banken din, slik at de får hjulpet deg videre her. Ditt ice-abonnement skal fungere i USA. Her er det dog egne priser, ved bruk av abonnementet. Prisene for bruk av abonnementet i USA, kan du se her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Velg så "USA" som destinasjon. Dersom du skulle oppleve manglende tjeneste i USA, så er det bare å ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ble «tvangsflyttet» fra komplett til ice! Har full dekning på mobilen stort sett hele tiden! Men hjælpes så tregt det går, tror jeg må bytte til noe annet...
Hei, Lone N, Så leit å høre at du opplever problemer med hastigheten. Uten ytterligere kjennskap til saken, så blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss derfor en e-post til [email protected], slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummeret det gjelder, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ekstremt dårlig dekning der vi bor og kundeservice spør om de samme tingene gang på gang. Vi ble tvangsoverført fra Komplett Mobil med Telenordekning og det har vært helt forferdelig etter overgangen. Vi angrer veldig på at vi ga dem en sjanse. Styr unna!
Hei Jan T. H, Dette var veldig leit å lese. :-( Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken, men det blir vanskelig å kommentere den, uten ytterligere kjennskap. Send oss derfor en e-post til [email protected], slik at vi får feilsøkt videre. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten. Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
For dårleg dekning her, både ice og Telia. Rot med simkort-levering og.
Hei Hh, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss, i tillegg til rot med levering av SIM-kortet. Da jeg ikke har kjennskap til denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alltid problem med å dele internett. Hadde aldri problemer med dette da jeg hadde Telenor/komplett.
Hei Anders, Dette skyldes som regel en feil på innstillingene, så det skal jeg selvfølgelig få hjulpet deg med. Kunne du gått gjennom veiledningen under, for å se om det kan løse problemet? :) https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Husk å ta en omstart på telefonen, etter du har lagt inn innstillingene. Dersom problemet fortsatt vedvarer, ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt det nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no