ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Relativ god dekning hvor jeg enn befinner meg. Fra fjell til fjord.
Bra veldig fornøyd kommer til og beholde dette til min døyan dag.
Dårlig dekning i Ålesund og nærliggende område. Nedlasting på circa 2 til 3 kbyte i gjennomsnitt.
Dekning er upåklagelig, her på sentrale Østland. Jeg har VOLTE, både på ICEs nett og når jeg roamer på Telia. Kundeservice er svært bra, med kort responstid. Pluss for at man kan kjøpe sim hos Narvesen og kutte fire dager av porteringstiden.
Hei Tom, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det varmer mitt hjerte å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Ingenting er bedre enn det. Jeg håper du forblir fornøyd kunde, i en lang tid fremover. :-) Ha en fin sommer! Mvh. Julia ice.no
Går merkbart saktere å bruke mobilnett selv med 4G+ dekning, de stedene jeg har god dekning. Mange plasser faller dekning helt ut, f.eks langs E16, egentlig hele veien fra Svenskegrensa til Fagernes.
Hei Lungeemfysem, Så leit å høre at du opplever ustabil dekning. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Skulle kjøpe p30pro. Før jeg fikk betalt ble klokken 00.01 og tilbudet gikk ut på sekundet og betaling ikke gjennomført. Da jeg sa det var dårlig kundebehandling og at jeg vil flytte abonnementet mitt sa han det var opp til meg og lykke til. Kundene må gis tid til å foreta betaling som er påbegynt. Også store uklarheter i bestillingen på nett.
Hei Christoffer, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning, dataroamingen virker plutselig ikke. Styr for all del unna dette! Måtte velge det pga mobilkjøp i fjor, men det valget kommer jeg aldri til å ta igjen. Ved henvendelse til kundeservice pga dårlig dekning fikk jeg beskjed om å rense SIM-kortet med q-tips og starte telefonen på nytt. Kjempeforslag, som selvfølgelig ikke hjalp noen ting. Håper virkelig ikke andre går i denne fellen for dette har vært katta i sekken i et år. Jeg bytter til annet abonnement på dagen hvor bindingen går ut.
Hei Henrik, Dette hørtes ikke helt bra ut. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no