ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svak dekning utafor sentrumsområdet. Svak signaler hjemme, faller ut til tider. Jeg bor ganske sentralt i utkanten av Tromsø.
Hei, Torbjorn H Så leit å høre at du opplever dårlig dekning utenfor sentrumsområdet. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på det! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Fornøyd med kundeservice, men nettet kan virke treig til tider.
Prisen var bra, men veldig dårlig nett dekning. Deko må jobbe med nett dekning.
Får ikke delt internettet fra mobilen til macen.. Ser at jeg ikke er den eneste som sliter med dette. Og ja, jeg har gått igjennom sjekk-lista som dere har som standardsvar til alle som har dette problemet.
Hei, Jesper Så leit å høre at du ikke får delt internett til å fungere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vanskelig og få kontakt på telefon med kundeservice. For dårlig dekning.
Lang ventetid for kundehandling. Fikk info fra kundebehandler og fra dekningskartet om meget god dekning for mobilt bredband, men det var NULL dekning. Måtte betale returkostnader. Dårlig! Sjekk dekningen med naboer som har ICE før du bestiller!
Hei, På dekningskartet vårt (ice.no/dekning), kan du undersøke dekningen for mobiltelefoni og Mobilt Bredbånd. Dekningen er forskjellig på de to ulike segmentene, og derfor er det viktig å passe på at du velger korrekt segment. Enkelte kan trykke feil her, og heller se på mobildekningen, som da blir feil om du skal undersøke dekningen for Mobilt Bredbånd. Når dette er sagt, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Vi har derfor 30 dager åpent kjøp. Fungerer det ikke, kan man returnere utstyret tilbake, og få abonnementet kansellert på angrefrist. I henhold til angrefristloven, er det kunden som må dekke returkostnader for abonnementet. Jeg håper dette var til hjelp. Dersom det er noe mer du lurer på, så kan du ta kontakt med meg på [email protected]. Husk å inkludere ditt fulle navn og kundenummer i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hei, Idag har jeg snakket med en av deres ansatte noe som gjorde dagen min til hel#%te. Det var umulig å ha samtale med han dersom det var klart spm angående databruk og faktura. Derimot han var så bestemt for å ikke forstå situasjonen jeg var i. Jeg kommer til å bytte abonnement.
Hei, Shabnam A Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no