Valgte ICE fordi de hadde rimelig og oversiktlig tilbud til oss som bruker lite data. 3 GB /mnd for 179 Var tilfeldig innom å sjekket og så at det nå koster 249/mnd. Med automatisk fakturering og trekk ville de ta 60 kr ekstra pr mnd uten at jeg blir informert på forhånd. Vær forsiktig!

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Rune og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.

Min kona har vært en av første som har bestilt iphone 11, 128gb, hvitt i black friday uka (23 november, de hade +50 på lager da). Hun ringte flere ganger og ble løvt at den blir sendt. Den ble ikke sendt. Neste levering de sa etter hin tok kontakt igjen var 14 desember. Hun ringte igjen og de sa at de har den ikke på lager. Veldig dårlig fra ice side! Vi fant ut i dag at butikker fra ice får svart i dag/i morgen og ringte ice for dem å ordne at vi henter den i butikken. Manager som ønsket ikke å oppgi navn sa at de kan ikke gjøre dette!?! Vi tar kontakt med forbrukersrådet i morgen, og oss 4 hjemme tenker å si opp ice abonnement. Vi vil ikke akseptere dårlig kundeservice fra ice.

Veldig useriøst selskap. Styr unna. Venta på telefon over 1,5 mnd, hver uke så sa de at det kommer neste uke, par uker så sa de at den er på vei til deg. Så ringte andre fra selskapet og sa at det hadde blitt feil. Etter nesten to mnd så fikk jeg vite at jeg kan få 650 kr og vente en mnd til så kommer telefonen. Opplevelsen min og samtaler er tatt opp og jeg skal bruke mange timer fremover for å få dem til å slutte å behandle folk som søppel. Betal heller litt ekstra og bli behandlet med respekt!!!!

Fryktelig mye tull, pluss at de prøvde seg med spillregninger på en ny mobil. Bare tull med dem !