Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Problem med mobildata

Omtale av  Per

Jeg opplever nå at mobildata omtrent ikke virker. Finner ikke noen driftsproblemer, men når jeg ikke har wifi dekning slår jeg wifi av. De siste to dagene så virker omtrent ikke mobildata på telefonen. Så nå lurer jeg på om jeg må bytte til Telenor dekning. Dette har skjedd før, så har det blitt bra og så er det dårlig igjen. Har opplevd umulig å bruke tlf i USA, fikk ikke kontakt med nett og måtte sette kort inn i annen tlf for å få det til å virke. Har opplevd driftsforstyrrelser hvor tlf og sms var borte i flere dager, noe som skapte problemer for meg og gjorde meg grenseløst irritert. Særlig fordi en ikke fikk noe varsel eller noen kompensasjon. Ice er billig og kundeservice er bra, men jeg må kunne stole på at jeg har telefon som virker til enhver tid.

Svar fra ice
12.09.2018 15:20

Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God og rask service

Omtale av  Hamnes

Fikk råd og info jeg trengte uten å ringe eller skrive mail.

Svært dårlig hastighet. Kundeservice er like dårlig.

Omtale av  Thi

Har opplevd vekselvis svært dårlig til dårlig hastighet i et halvt år. Tålmodigheten tok slutt når jeg igjen opplevde å få kun 5 mbps av opptil 50 mbps som annonsert på nettsidene deres. Kontaktet kundeservice. De kunne ganske enkelt gjøre en oppgradering på SIM-kortet så jeg ville få bedre hastighet med en gang. Fint – hvorfor skjedde ikke dette automatisk og mye tidligere? Videre presterte de å skru av nettilgangen midt i arbeidsdagen før jeg ble varslet, og deretter nektet for at det skjedde. Har vært stilt fra dem i to virkedager nå.

Svar fra ice
12.09.2018 15:20

Hei Thi, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Billig, bra og god service!

Omtale av  Erik

Hadde problemer med at datapakken (1 GB) jeg kjøpte søndag, ikke gikk inn. Henvendte meg derfor til ICE, som slo av hele prisen for datapakken for meg siden det ikke virket da jeg virkelig trengte det! God kundeopplevelse :)

Svar fra ice
12.09.2018 15:14

Hei Erik, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no

Holdt overhode ikke til det vi ble forespeilet!!!

Omtale av  Carine S

Vi forklarte veldig tydelig hvor mye vi brukte nett og hva vi brukte det til og da med trykk på tydelig før vi valgte ice sin sommerkampanje på trådløst nettverk. Damen som jeg snakket med bekreftet gang på gang at dette ikke kom til å bli noe problem for oss i forhold til taket på 300 GB. Når vi var kommet litt over en uke ut i prøveperioden ringte vi pga signalene.. De ble også garantert at skulle være upåklagelige siden leiligheten vår som er pitteliten lå meget gunstig til, men ei heller de har vært bra. I allefall spurte jeg også hvor mye vi hadde brukt. Og ble fortalt at vi lå godt ann i forhold til de 300 GB vi hadde til rådighet. Jeg spurte om det var sannsynlig at det ville holde, noe hun svarte bekreftende på. Så etter i underkant av ytterligere en uke virker ingenting som det skal, jeg ringer for å høre, og får da opplyst at vi har brukt opp alt. Jeg spør om det finnes noe alternativ til mer nett (de fleste vet jo hvordan det er å brått sitte der uten mulighet til å komme seg på nett🤯), men nei ikke noe som helst å tilby, jeg sa selvfølgelig vi gjerne kunne betale for å få noe frem til annet var ordnet, men de kunne da absolutt ikke gjøre noe som helst!! Jeg forstår godt at jeg ikke lenger er i kundegruppen demmes og at det sikkert ikke er spesielt interessant å tilby oss noe. Men med tanke på kundeservicen og de lovnader og forventninger vi hadde burde de gjøre en innsats for å løse dette slik at vi gikk fra ice med en god følelse og en mulig varm anbefaling til folk som ikke trenger så mye GB som oss, nå sitter jeg igjen med en bitter smak og en garantert stor telefonregning siden jeg må dele nett fra telefonen min inntil eventuelt bredbånd er installert. I slike situasjoner burde de ikke være så kundekåte, at de lover mer enn de kan holde, og som resulterer i at lommeboka til kunden blir tappet i etterkant når det viser seg at det langt i fra er nok GB. Jeg har også full forståelse for at de ikke kan lukte hvor mye hver enkelt kunde kommer til å bruke, men som skrevet, dette utdypet jeg meget klart! Og hva som har skjedd den korte perioden etter første klage er også ett mysterium for meg, for på en kortere periode med samme bruk har vi da altså brukt over dobbelt så mye. En siste ting, jeg sa jeg hadde en sønn som kom til å være her annenhver uke og som pleide å game en del! Men det har han faktisk heller ikke gjort en eneste gang siden vi fikk ice🤔. Nei dette var skuffende, så alle som frarådet meg ice, nå har jeg blitt enig jeg også! Angrer bare for at jeg er en person som gidder å gi det en sjans👎. Tar lærdom og heretter skal jeg vite 100% før jeg bestiller noe som helst. Selgere ass😠

Svar fra ice
11.09.2018 13:48

Hei Carine S Det er leit å høre at vårt produkt ikke fungerte for deg. Jeg trenger litt mer informasjon fra deg for å undersøke denne saken videre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fint med familieabonnement

Omtale av  Hanne

Jeg liker at jeg kan gi bort «data» til familiemedlemmer.

Super fornøyd .

Omtale av  Anne

God dekning på hytta. Raskt å bytte opp og ned på hvor mye data jeg trenge hver mnd.

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR