ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, litt treg iblant. Mobilnett, ringing, sms/mms fungerer godt. Men savner Wi-Fi tale, reiser offshore der er det ikke/eller dyrt marine mobildekning. Så blir nok og bytte operatør.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Jeg håper vi kan tilby WiFi-tale i nærmeste fremtid slik at vi får beholdt deg som kunde hos oss! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Må bytte fra ice, dårlig dekning, nesten hver gang jeg tar opp Telefonen står det, ingen internett tilkobling, prøver noen ganger så kommer den opp, er ikke tjent med dette.
Hei Nils H, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bestilt ny ice og opplever alltid forsvinner dekning i kjeller og særlig når jeg kjører bil inn i byen. Aldri sett sånn.
Hei Saad, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har ikke hatt noen problemer. Dekningen er bra. Faktureringen fungerer godt.
Jeg sa opp min avtale innen fristen og helst før portering men må betale 5 fulle abonnementer uansett. Kundesenter kan ikke gjøre noen endringer FØR jeg blir en kunde hos Ice.net. Og hvis jeg blir kunde hos dem, må jeg betale abonnement for hele måned (selv om det blir kun 1 minutt). Jeg kan ikke gjøre noen endringer av abonnementer heller - før jeg blir kunde. Ikke fall i fellen av "godt tilbud fra Ice.net". Styr unna!
Hei Kornel W, Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. I henhold til våre vilkår, er det slik at du må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg ta en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
When we have complained about the coverage the customer support offered no resolution and failed to admit that the product is faulty!
Hello Martine, So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to [email protected] with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us. Have a good day! Kindest regards, Julia ice.no
Dekning i vest Norge er dårlig/ ikke tilfredsstillende.