ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice som abonnement er ok men help desk er forferdelig, de trenerer sakene på bagateller, er ikke istand til å løse problemer. Selv om de er hyggelige nok er de inkompetente og mangler evnen/verktøy til å håndtere annet enn trivielle feil. Som f.eks 'vi kan ikke gjøre noe før kabel feil i ditt nærområde er fikset imorgen' enda problemet jeg opplever er konsistent i alle områder, dagen etter ber de om sim kort nummeret, så går det 6 timer og noen purringer før de kommer tilbake med 'det er ikke vårt sim kort nummer', jeg sender bilde av sim kortet, nye timer.. Dette er for dårlig ICE, jeg skifter vekk over helgen om ikke problemet er løst (om tre dager)
Hei Morten, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bytte fra Telia til ice gikk knirkefritt! Veldig gode priser på mobilabonnement. Har alltid fått rask, hyggelig og hjelpsom respons fra kundeservice! Anbefales!
Hei Thomas, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig fornøyd med å ha deg som kunde!! Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk rask svar med god beskrivelse til hvordan jeg kan løse det selv i fremtida samt. Info til nåværende situasjon
Hei Marina, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg får ikke sendt sms, det har gått greit tidliger men ikke no! Dålig dekning
Tok kontakt med Ice gjennom Facebook, og fikk svar og god hjelp innen rimelig tid!
Jeg har vært kunde hos mange men ender alltid med å bytte tilbake til ice. Veldig fornøyd!
Var på jobb reise og fikk ikke telefonen til å fungere. Ble anmodet om å benytte messenger for kommunikasjon med support, men det var ingen hjelp å få. Skal du utenfor Europa skal du ikke bruke ICE. Har hatt andre operatører før uten noen problemer utenfor Europa. Har snakket med andre som har hatt akkurat de samme problemene og som heller ikke har får hjelp.
Hei Peder A, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no