ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice presterer å sende ut en e-post der de tilbyr meg et valg mellom 2 unike tilbud. "Ikke gjør noe, og prisen på abonnementet går opp med 15%. Eller, bind deg til oss i 12 mnd og behold prisen du har i dag". Attpåtil kaller de dette for en koronatiltak for å bedre situasjonen for kundene sine. Elendig. Mister meg som kunde om de ikke beklager og trekker dette tilbake.
Hei Marius, Tusen takk for din henvendelse! 1 GB har fått en ny pris på 149 kroner. Så om du ønsker å beholde den tidligere prisen på 1 GB, har du en mulighet til det. Jeg beklager dersom dette ikke var et tilbud som traff deg. :-( Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ice har aldri feil i faktura. Presise, korrekte og god app og service. Mindre dekning enn andre noen steder trekker ned. Generelt godt fornøyd.
Hei Dagny, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så gøy å lese at du er fornøyd med oss. :-D Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig dekning på samtaler og data. Dyrt med ekstra data
Har hatt ICE i flere år og er veldig fornøyd. God kundeservice både på live chat og facebook. Det jeg liker aller best er app'en deres og at de tilbyr gratis simkort/abb til mine barn hvor hvert barn får 1GB med internett trafikk. Når jeg har mye trafikk tilgode kan en også dele dette med mine barn eller venner enkelt i appen. Stå på videre! Vi trenger konkurrenter til Telenor og Telia i Norge :) Eneste jeg savner er mer informasjon rundt 5G og når dette blir tilgjengelig og hvor.
Hei Morten, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er så gøy å lese at du er fornøyd. :-D Takk for at du og din familie er kunde hos oss. Om du ønsker å lese mer om 5G, kan du søke på "5G" i søkerfeltet vårt, inne på ice.no. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har ikke annet å si en kjempe fornøyd med Ice. Eneste haken er at en ikke får kjøpe mobil router uten å ha abonnement. Hadde vært flott å kunne kjøpe dem utenom også.
Hei Kjell D, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er veldig gøy å høre at du er så fornøyd med oss. Du kan få kjøpt et Bredbånd uten abonnement, hos en forhandler. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Var kunde i tre år. Elendig dekning, elendig kundeservice, dobbelfakturering, flere i familien har lignende erfaring, osv. Orker ikke skrive mye, dette holder, Folkens ligg unna dette firmaet. :-)
Hei Peter, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dekningen ikke var bra nok, hos deg. :-( Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Styr unna. Ice er ikke noe jeg ønsker min argeste fiende. Ice har en forferdelig mentaliten til kundene sine. Service og imøtekommenhet prioriteres ikke av ice. Selv valgte jeg og betale flere tusen kroner i bruddgebyr for å slippe ice noe mer. Gjør deg selv en tjeneste. Styr unna. Dårlig dekning har de også veldig mange steder.
Hei Christoffer, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din og er usikker på hva som har skjedd/hva slags problemer du har hatt, med abonnementet. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no