Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Misfornøyd

Dårlig dekning, og faller ut. Elendig kundeservice, 6 mnd etter vi sa det opp fikk vi en inkasso, enda dem sa alt var betalt når vi sa det opp. Kundeservicen bare sier at det er sent varsel, men det er til nr vi sa opp hos dem.

Svar fra ice
09.03.2020 12:09

Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke var fornøyd med både tjeneste og servicen vi ga. :-( Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke fornøyd

Omtale av  Ingrid

Kan ikke ringe og skrive sms samtidig, som er det største problemet. (hvis du skal sende mld om at du er på tlf, ringer snart tilbake) Startvansker med nettet i over en uke som de ikke så noe til selv, og ikke dekning overalt. Ekstrem tabbe å la elkjøp-fyren overtale meg til overpriset 12 mnd bindingstid som jeg teller ned til at tar slutt. Jeg trodde ikke det var risiko å bytte fra chess/telia, men der tok jeg feil.

Svar fra ice
09.03.2020 12:09

Hei Ingrid, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd diverse problemer hos oss. :-( Jeg ønsker å ta en videre titt på saken din! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Villedende markedsføring

Omtale av  Sebastian

Jeg ble oppringt flere ganger av selger. Han lovet meg ingen ekstra kostnader ved bytte. Jeg takket ja, men fordi abonnement startet 12 dager før månedsskiftet må jeg betale to operatører for de samme to mnd. Konfronterer kundeservice med dette, men da gjelder plutselig ikke lovnaden om de dekker utgiftene så jeg slipper å betale dobbelt. Angreretten min kunne jeg heller ikke bruke, den gikk ut dagen før. Jeg byttet til Telia som faktisk holder lovnaden om å betale det Ice krever av meg.

Svar fra ice
09.03.2020 12:08

Hei Sebastian, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du har fått en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Jeg ønsker så klart ikke at du skal bli dobbeltfakturert! Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

God kundeservice og bra dekning!

Omtale av  Daniel

Kan ikke si noe gærent eller vondt om Ice. Har kun opplevd god kundeservice og aldri hatt noe problemer med dekning, uansett hvor jeg har vært. Til og med stort sett vært bedre enn feks Telenor sin dekning på forskjellige steder. God kundeservice, bra dekning og god pris ++, hva mer kan man egentlig be om?

Svar fra ice
09.03.2020 12:08

Hei Daniel, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Det er meget hyggelig å høre at du er så fornøyd med både tjenesten og kundeservicen vi gir! :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Styr unna!

Omtale av  Kjell

Her ble jeg jammen lurt. Har akkurat inngått nytt bedriftsabonnement med ICE som i følge selgeren skulle inkludere WiFi tale, tilsvarende Telenor sin. Dette viser seg å være feil, noe jeg ikke fant ut før aktivering av abonnementet. Jeg er prisgitt at dette virker da jeg i jobbsammenheng tidvis er langt unna mobildekning og må bruke oppkobling via wifi. I kontakt med kundeservice så anerkjenner ikke ICE problemet og forlanger en liten formue for å avslutte kundeforholdet (6000,-). Dette finner jeg veldig urimelig all den tid jeg tok kontakt umiddelbart og at dette kun er et rent abonnement uten noen form for tilleggsytelse. Tar nå saken videre til Forbrukertilsynet og anbefaler andre om å styre unna ICE.

Svar fra ice
09.03.2020 12:08

Hei Kjell, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du oppfatter det som at vi har prøvd å lure deg. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken, men jeg ønsker at vi skal finne en løsning på dette! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bedragerske selgere, inkompetent teknisk avdeling og idioter på kundeservice.

Omtale av  Zulfiqar A

De fortjener ikke en eneste stjerne egentlig. Ble lurt av deres pågående selger til å gå over fra Telia til ICE. Misledende sammenligninger og lovet gull og bedre dekning. Gikk over med 5 brukere til ICE i juli 2019. Etter overgang har det bare vært problemer. Blant annet simkort som plutselig ikke lenger fungerer. Så man må vente flere dager på å få tilsendt nye i posten. Vi holder til i kjerneområder ved Oslo/Akershus. Likevel stadig ustabil dekning med jevne utfall! Har aldri opplevd såpass med nedetid hos noen annen leverandør. Til og med nisje selskapene lebara og mycall vil være ett bedre alternativ i alle tilfeller. Her vet du aldri når du går glipp av noe viktig kommunikasjon. Eller står der med en app helt uten dekning. Daglig utfall og nødvendig restart av enhetene. Hver gang man ringer inn for å si fra om problemet får man tilsendt ett standard svar. Hvor man må loggføre en hel del bullshitt som de allerede har greie på. (Se skjema nederst). Det er ganske krevende i en hektisk arbeidshverdag hvor man er helt avhengig av at mobilen fungerer som den skal! Samtidig krever de skyhøyt bruddgebyr for å si opp tjenesten som de faktisk ikke har klart å levere i over 6 mnd nå. Har mye interessant korrespondanse utvekslet med dem som jeg gjerne skulle ha gjort offentlig kjent. Dette forholdet vil sannsynligvis ende hos forliksrådet. Hold dere for all del unna dette møkkaselskapet. Bedragerske selgere, inkompetent teknisk avdeling og idioter på kundeservice. Følgende skal de ha oss til å loggføre daglig nå i flere mnd. Det burde ikke være slik! A-nummer (Nummeret til den som ringer ut): B-nummer (Nummeret til den som mottar samtale): Dato og tidspunkt for samtalen som feilet(DD.MM.ÅÅ og klokkeslett): Adresse(Stedet du var når du opplevde problem): Hva slags adresse er dette(Hjem/Reise/Annet): Feil/problem du opplevde(Kort beskrivelse): Hvilket telefon merke bruker du(Eks: Apple): Hvilken telefon modell bruker du(Eks: IPhone 5): Dersom du har mulighet ber vi også om at følgende ting sjekkes og fylles ut: Hvor ofte oppstår problemet(Daglig/Ukentlig/Månedlig): Har andre problemer i samme område: Opplever du problemer flere steder: Er det problemer med 2G, 3G eller 4G: Hva skjer når du prøver SIM i annen telefon:

Svar fra ice
09.03.2020 12:08

Hei Zulfiqar A, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd diverse problemer hos oss. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken, men jeg ønsker selvsagt å ta en nærmere titt. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Pris på 1 GB økes fra 99 til 149 på 6 mnd !

Omtale av  Knut

Jeg trodde meningen var å sette prisen NED for småforbrukere. Hjelper nok lite å bytte, etter 6 mnd er alle på samme nivå, -på'n igjen

Svar fra ice
09.03.2020 12:01

Hei Knut, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR