Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Bra kundeservice . Den trengs uheldigvis rikelig pga. Svingende ice+ datadekning og utlandskrøll."

Omtale om ice skrevet av Per for 19.01.2021 12:29

ice har totalt 2682 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice . Den trengs uheldigvis rikelig pga. Svingende ice+ datadekning og utlandskrøll."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice+ datadekning kommer og går rart nok. Mye ekstra utgifter med ice og utlandet. Holder jevnt over ikke det de lover.

Svar fra ice
21.01.2021 09:18
Hei, Per Det er flott å høre at du har blitt tatt godt i mot når du har vært i kontakt med vår kundesupport, men ustabile forhold og krøll liker vi ikke. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så må vi se om vi finner en løsning. Mvh Anne ice.no
Bytt.no
"Bra kundeservice . Den trengs uheldigvis rikelig pga. Svingende ice+ datadekning og utlandskrøll." skrev Per om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Per og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"100 gb på 9 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Bestilte 100gb fra ice for tanta mi. Hun bor alene og i dag 9 dager fra oppstart fikk hun melding om nedsatt hastighet pga oppbrukt datamengde. I appen sto det estimert kostnad på 2800 kroner... Skal 100 gb vare i 1 uke? Godt at det er 30 dagers åpent kjøp. Håper ikke det kommer en astronomisk høy sluttregning....

Svar fra ice
01.01.0001 00:00
Hei, Linda Dette hørtes voldsomt ut. Send oss en e-post med kundenummer og telefonnummer og fullt navn til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Når ingen systemer virker!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd 300 gb. Hjemmekontor i coronatider. Når noe feiler, som i dag, er det problemer å være kunde: Mobilt Bredbånd: FUNGERER IKKE Kundesenter telefon: FUNGERER IKKE Chat: FUNGERER IKKE Ventet på telefon siden support skulle ha åpnet. Blir oppfordret hvert 3. minutt å sjekke feilmeldingen. Den sier: INGEN FEIL! Ikke lett å få det til å fungere på hjemmekontor med ICE!

Svar fra ice
18.01.2021 08:20
Hei, Dette hørtes ikke bra ut! Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på dette og ber deg om å sende oss en e-post til [email protected] Legg ved hele navnet ditt og mobilnummeret eller kundenummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svare på henvendelser, men følger ikke opp avtaler."

Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.

Svar fra ice
18.01.2021 08:20
Hei, Pia Dette var leit å høre! Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på dette for å finne frem til en løsning. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir navnet ditt og telefonnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"15GB oppbrukt på 2 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her må det vel være noe galt når 15GB brukes opp på 2 dager?! Har tidligere hatt Telenor 10GB, og det varer en hel mnd?!

Svar fra ice
11.01.2021 15:02
Hei, Lisa Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected] Legg ved telefonnummeret ditt og navnet ditt. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. ice.no
ice har totalt 2682 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR