Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilbyde god pris og ingen dekning

Omtale av  Ole

Ble fristet av en god pris, på alle firmaets telefoner. og lovt god dekning. Endte opp med å miste kunder pga. så dårlige telefon signaler, at det ble lønnsomt å betale 3000kr i bruddgebyrer på hele staben. viste seg også i tillegg via kundeservice, at vi aldri skulle blitt solgt abonnementer da de ikke har dekning i vårt område. men, pga. ivrig salgsavdeling var dette standarden kunne de fortelle... Dyr lærepenge, men skal aldri røre ICE igjen... -Tidvis ingen dekning (på steder både Telenor og Telia har kjempe god dekning) -hakkete samtaler -lave hastigheter (ansatte plagdes med å bestille varer o.l.) -tull med simkort -holder rett og slett ikke ord for hva de lover ved salg av abonnement.

Svar fra ice
10.11.2022 09:46

Hei Ole! Dette hørtes over hodet ikke bra ut. Vi anbefaler alle våre kunder å ta kontakt om det skulle oppstå et problem. Så vi beklager om du ikke føler deg ivaretatt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Stine Ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Problemfritt

Omtale av  Jan K

Ice har god kundeservice og oppfølging, men de har nå for høy pris på det enkleste abonnementet. + God dekning og service. - Ikke konkurransedyktig pris.

Svar fra ice
04.11.2022 15:45

Hei, Jan. Så hyggelig at du er fornøyd med dekning og kundeservice. For ice er det viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Kontakt oss gjerne på [email protected] for å se om vi kan finne et abonnement med en pris som passer for deg. Mvh Julie ice.no

Latterlig at man ikke får kjøpe den nye routeren uten å tegne et nytt abonnement

Omtale av  Paul M

Latterlig at man ikke får kjøpe den nye routeren uten å tegne et nytt abonnement.

Veldig fornøyd!

Omtale av  Jens A

Ingenting å klage på. Funker som det skal. Kontaktet kundeservice, og ble møtt av hyggelige ansatte som løste problmet med en gang. Superfornøyd.

Svar fra ice
20.10.2022 08:31

Hei Jens! Så flott å høre at du er forøyd med oss, det setter vi virkelig pris på. Ønsker deg en fin dag :) Mvh Stine ice.no

Ren lureri og verste kundeservice

Omtale av  Sara

Skulle bare bytte nummer hos ice, endte med at de krevde dobbel betaling. Etter å ha tatt 6 runder med verdens verste kundeservice, så sperret de bare nummeret mitt og sendte regningen til inkasso, sendte saken til reklamasjon, reklamasjon mente at man skal betale dobbelt for en data pakke. Snakket med en dame sist på kundeservice og sa klart ifra at dette her burde ikke vært lov, ble bare slengt på tlf. Som sakt anbefaler ingen å gå over til ice helt håpløst.

Svar fra ice
14.10.2022 13:39

Hei Sara! Dette hørtes ikke bra ut. Vi anbefaler alle våre kunder å ta kontakt om det skulle oppstå et problem. Så vi beklager om du ikke føler deg ivaretatt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Martine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bindingstid .

Omtale av  Kåre B. Ø. 8. L

Jeg er ofte på besøk hos datteren vår i Halden - Vi er her i store deler av vinteren .Der er det praktisk ikke dekning her i , og rundt huset ….Derfor følte vi og måtte finne en bedre løsning .Datra vår har Telia som operatør , og er storfornøyd med det . Jeg kontaktet Ice , - i august måned ,og spurte om jeg ha noen form for binding på mitt abonomang , og fikk til svar at det var ingen binding her .- jeg hadde høytaleren på under denne samtalen , så vi var tre personer som fikk med seg denne beskjeden fra Ice .. Jeg har jo selvfølgelig ikke noe papirer fra jeg tegnet abonomanget nå , og jeg husker lite tilbake , og det var jo derfor jeg egentlig ringte for å få sikkerhet i dette .🥵Jeg er minstepensjonist , med ei utbetaling på 16780,- i måneden , og så får jeg et krav på 15000,- for og ha brutt en avtale . Hadde jeg fått vite at jeg hadde en avtale , hadde jeg selvfølgelig ventet til denne var slutt . Her bør noe skje ….Kåre B. ..

Svar fra ice
12.10.2022 09:19

Hei, Kåre Dette var veldig leit å høre. Det hørtes også veldig unormalt ut. Her ønsker jeg at du sender oss en e-post til [email protected] med navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh Jonas ice.no

Faktura ved overføring

Omtale av  Bjørnar

Takket være anmeldelser fra publikum ble jeg oppmerksom på at Ice fakturerer for hele måneden ved bytte midt i måneden. Kundeservice bekrefter at jeg ville bli fakturert for en hel måned ved overføring den 10. Elendig praksis, knotete og kundefientlig.

Svar fra ice
06.10.2022 14:13

Hei, Bjørnar Det er dessverre sånn at vi fakturerer ut hele inneværende måned, uavhengig av oppsigelsedato. Dette er standard for de fleste mobilselskap i Norge. Vi anbefaler derfor å sette overføringen til månedslutt. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR