ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for dårlig dekning, også i områder den burde vært bra. Umulig å snakke med noen.
Ble overtalt av en dyktig selger å bytte fra Telia til Ice. Ice er på papiret billig ja, men hva hjelper det når dekningen som oftest er dårlig til ikke-eksisterende. I motsetning til Telia som funket utmerket alle steder jeg har vært, by som fjell, kan jeg nå ikke bruke mobildata i min egen leilighet. Sentralt i Oslo!! Får 1 av fem i dekning i min egen stue, så funker ikke bra å ringe heller. Det er generelt svært varierende dekning rundt omkring. Totalt umulig å bruke i marka eller på fjellet f.eks, så man har ingen sikkerhet i telefonen om det skulle skje noe. Man hadde fått ca samme dekningskvalitet om man hadde valgt å diarédrite i simkortskuffen! Ice er en scam, du blir lurt! Styr unna dette søppelet om du liker å ha tilgang på mobildata og kunne snakke i telefonen uten å falle ut. Unngå stor frustrasjon og styr una!
Hei Kloppo, Så leit å høre at du er misformøyd med dekningen vår. Dette hørtes ikke helt bra ut. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Dette skal da sikre at du skal ha bra dekning uansett hvor du ferdes. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi få undersøkt saken ytterligere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg likte prisen da jeg ble satt fra Komplett mobil til Ice. De har skjerpet seg på kundeservice, så der skal de ha pluss. Men jeg sliter med veldig variert dekning og meldinger som ikke kommer fram.
Hei Elin, Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! Det er imidlertid leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Få dekning først på telefon nett for 4g gi info for gamle kunder ved overtagelse av annen nett operatør.Krise når ikke telefon eller nett fungerer innen dekningsområde. Bare nødhjelp. Elendig service. KEP
Hei Kep, Så leit å høre at du opplevde manglende tjeneste, med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Dersom du allerede har byttet selskap, så blir det dessverre vanskelig for meg å feilsøke videre her. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden, slik at vi får vist deg hva vi er gode på, Kep. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har hatt ice tidligere i forbindelse med jobb, forferdelig dekning generelt overalt. Byttet i høst til Komplett Mobil og merket betydelig forskjell på både dekning, kvalitet på samtalene, og strømforbruk. Da de ble kjøpt opp trodde jeg det var en spøk at det var ice som ble den nye leverandøren. Men tenkte å gi det ett forsøk igjen, og som antatt virker det som ingenting er forbedret. At man skal miste 4G dekning så fort det kommer inn en samtale er for meg helt utrolig. Der jeg ikke har dekning har alle andre med f.eks. Telenor, full 4G dekning. Bytter nå til Fjordkraft Mobil med full Telenor dekning i håp om forbedringer. Krysser fingrene for at ikke de også blir kjøpt opp. Til alle som vurderer Ice, for all del, STYR UNNA!!
Hei, Ove Så leit å høre at du ikke var fornøyd med ice. :-( Vi benytter oss av Telia sitt nett, i tillegg til vårt eget 4G-nettverk, ice+. Samtaler skjer per i dag via Telia sitt nett i alle tilfeller hvor telefonen ikke har støtte eller dekning for 4G-tale i vårt eget nett. For mer informasjon om hvilke telefonmodeller som støtter 4G-tale, kan du se her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ Det er synd å høre at du har byttet operatør. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på saken din, så kan du sende oss en e-post til [email protected]. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummeret det gjelder, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hatt ice i en mnd nå, og jeg merket problemer med dekningen med engang. Snakket i handsfree på en biltur som tok 1time fra Trondheim til Meldal. Merket at kvaliteten på samtalen ble svakere flere plasser. Data : Her merker jeg også at det er plasser som det tar tid og se en video, feks på Facebook. Men skal likevell gi Ice litt lengere tid, så får vi se, om man skal bytte.
Hei, Mats Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har kjennskap til denne saken, så blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Gikk over Ice fra Talkmore og jeg angrer! Elendig dekning på mobiltelefoni! Internett fungerer ok.