ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er bra unntatt at jeg ikke får tilsendt automatiske innstillinger på mms og Internett. Og SIM kortet har kun plass til 10 tlfnr. Priser, kundeservice og opplevd kvalitet og dekning er meget bra.
Hei Arne, Så bra å høre at du er fornøyd med oss! Opplever du fortsatt problemer med MMS- og mobildata-innstillingene? :-) Dersom svaret på dette er ja, så vil jeg veldig gjerne at du sender oss en e-post til [email protected], med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har, slik at vi får sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Helt ubrukelig! Anbefaler alle å holde seg unna ice! Umulig å få noe fornuftig svar, sier det skal være slik. Håpløst og komme igjennom på tlf. Anbefaler folk å dele denne linken hit så flere blir advart! Holdere bort fra ICE!
Hei John K. S, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Det er billig, men fungerer ikke. Får ikke dekning til 4G med engang jeg er ute av byen.
Hei Sofie, Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, slik at vi får sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ble tvunget over til Ice etter Komplett (som jeg var veldig fornøyd med), men Ice skuffet veldig. Dårlig dekning uansett hvor jeg er, og umulig å snakke i telefon fordi de på andre siden ikke hører meg. De få gangene jeg har full dekning så er fremdeles hastigheten på mobildata elendig. Anbefales ikke.
Hei Aleksander, Så leit å høre at du har hatt problemer med dekningen. Jeg vil gjerne undersøke denne saken nærmere, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer. Jeg håper å høre fra deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har aldri før hatt så mye problemer med å kunne laste inn og ned ting til telefonen! Får svært ofte bare 3G, som rett og slett er det samme som å ikke ha Internett! Ubrukelig, spør du meg!
Hei Klara, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Elendig abonoment. Svindel, ikke fungerende mobilnettverk, sier løsninger som ikke fungerer, må gjøre mye manuelt som man ikke blir informert om tidligere og lang ventetid på kundeservice. Ikke velg ice!
Hei, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi har verken noen ønske, eller intensjon, om å lure noen, så det er beklagelig at du føler det slik. Send oss en e-post til bytt.no med fullt navn og telefonnummer, samt en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Utrolig tregt mobilnett. Har stadig målinger på hastighet og det er som oftest under 10 Mbps. Har hatt flere ned mot 0. Har vært i kontakt med teknisk. Har hatt noen få målinger rundt 20 Mbps som teknisk mente var normalt. Jeg opplever under surfing en utrolig treghet som jeg aldri har opplevd med hverken Telia eller Telenor. Opplevde der Ice ikke har dekning at Telenor overtar. Da har jeg superbra net. Sitter også med helt ny tlf. Jeg er overhode ikke fornøyd med Ice og skal vekk så fort det lar seg gjøre.
Hei Ulf, Så leit å høre at du opplever tregt mobilnett hos oss. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no