Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skrekk og gru

Omtale av  Aase

Overført Ice ifm oppkjøp av Komplett. Overføring gikk smertefritt. Så opplever jeg betydelig støy/piping på linje selv om forhold er maks. I tillegg opplever jeg at batteriet blir utladet fort. Det var aldri noe problem før overføringen til Ice. Sender melding til kundeservice om problemet... de skal svare innen 4 timer(hverdag), stille som i graven. Da gjorde jeg kort prosess... det finnes andre leverandører. Det ble et kortvarig kundeforhold.

Svar fra ice
07.06.2019 11:33

Hei, Aase Så leit å høre at du forlatt oss. :-( Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den, men jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Da ønsker vi i så fall å rette opp i inntrykket du har av oss. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig dekning

Omtale av  Ståle A

Det er store områder som er uten dekning, det ble det ikke nevnt noe om da jeg hadde kontakt med kundeservice

Svar fra ice
07.06.2019 11:33

Hei, Ståle Så leit å høre at du opplever manglende dekning. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Dekning og problemer

Omtale av  Morten

Kan snakke i telefon i 10 minutt med god dekning, plutselig detter samtalen ut. Når jeg ringer til andre som har ice så får jeg summelyd hos meg, men mottakeren får ofte ingenting opp. Hverken ubesvart eller noe. Nå får jeg ikke sende sms. 10 år med Netcom/Telia og aldri hatt et eneste problem, nå har jeg hatt Ice i 2 mnd og vil bytte tilbake samme hva det koster. Det startet allerede med problemer etter 3 dager

Svar fra ice
07.06.2019 11:33

Hei, Morten Så leit at du har hatt problemer med samtaler, og SMS. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Et elendig firma som alle bør holde seg unna

Omtale av  Per

Ble overtalt av ice til å bytte abonnement. På porteringstidspunkt ble ingenting i orden. Prøvde å ringe kundeservice uten å få svar. Etter gjentatte forsøk å få kontakt, ringte jeg tidligere operatør, hvor de sa at ice hadde kansellert portering. I frykt for å være uten telefonabonnement for å gjennomføre viktige avtaler ba jeg om å få tilbake mitt tidligere abonnement. Ice som ikke klarte å få meg på nett mente da at dette var brudd på avtale og sendte meg faktura på 3000kr. Møkkafirma.

Svar fra ice
07.06.2019 11:33

Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ser frem til å høre fra deg. Mvh Julia Ngo ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Morten D

4G til ice er opp og ned der jeg bor. Hold dere vekke fra ice når det gjelder dekning.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyrere

Omtale av  Kl

Likte bedre Telenor. Mye større mobilregning fra Ice, selv om bruken er den samme!

Stor frustrasjon fra første dag.

Omtale av  Jp

Her kommer det en lang og grufull historie. Jeg ble tvangsoverført til ice kl. 08:00 Onsdag 8. mai, etter at de kjøpte opp Komplett mobil (som var helt fantastiske) sin kundebase. Helt siden da så har telefonen min oppført seg som om jeg er i et annet land, når jeg sitter i stua mi i Oslo. Ringesignalet mitt er "Roaming", mobildatasignalet mitt er "E". Ikke har jeg 4G, ikke har jeg vanlig ringesignal. Det er ikke noe i veien med min telefon, da andre SIM kort funker helt fint i den. Jeg kontaktet kundestøtte 3 ganger på telefon. Første rådgiveren var hyggelig, men uerfaren. Han pratet til meg som om jeg skulle ha vært en kar på 75 år med sin første smarttelefon, når jeg selv jobber innenfor IT bransjen og telefoni. Videre, så ignorerte han alt det jeg hadde gjort tidligere (f.eks instruksjoner jeg fant på nettsidene til ice) og satte da saken over til "teknisk avdeling" som skulle ringe meg opp kl 17 dagen etter. Neste dag, ingen ringer. Jeg ser jeg har fått en mail fra "teknisk" hvor de gir meg de samme instruksjonene jeg leste på nettsidene og som jeg fortalte til første rådgiver at jeg allerede hadde gjort. Da ringte jeg inn igjen. Jeg måtte forklare alt på nytt, og ble bedt om å legge på for å få tak i SIM kort nummeret som står skrevet på selve SIM kortet, og ringe opp igjen. Okei, greit. Ringer inn for tredje gang, forklarer alt på nytt en tredje gang, og ber om å få prate med teknisk avdeling. Jeg blir gjentatte ganger bedt om å "svare på e-posten" jeg har fått, når jeg har ingen interesse for å prate med teknisk over e-post, men vil prate over telefon. Da ble jeg fortalt at teknisk skulle ringe meg opp igjen om atter en dag, selv om de skulle ha ringt meg for en halvtime siden, så sprakk det for meg. Når jeg spurte om hvorfor jeg ikke kunne få prate med teknisk avdeling nå, fikk jeg beskjed at den tekniske rådgiveren jeg har fått jobber dagtid. Så hyggelig, det gjør nemlig jeg også! Jeg jobber 8 til 16, og kan ikke være på telefon i arbeidstiden min. Jeg er ikke hjemme før klokken 17, og siden den rådgiveren jeg ble tildelt tydeligvis drar for dagen før jeg er hjemme, spurte jeg om en ny rådgiver. Dette gjorde jeg Kl 17:30, to og en halv time før stengetid. Jeg fikk beskjed at "ingen rådgivere var tilgjengelige" og at jeg må vente til i morgen, igjen. Dette er alt for dårlig. Jeg ble tvangsflyttet, tenkte å gi firmaet en sjanse da Komplett vouchet for at det skulle gå bra, og dette er førsteinntrykket jeg får. Men, vi er ikke ferdige her enda! Prikken over i-en var når jeg spurte om å bli satt over til avdelingen som håndterer avbestilling av abonnement og kompensasjon, for da ble jeg igjen bedt om å kontakte teknisk avdeling via e-post. Hva har teknisk avdeling med avbestilling å gjøre? Absolutt latterlig. Jeg føler at det jeg sier går inn ett øre og ut det andre. Jeg har ikke vært kunde hos dere i 48 timer engang og jeg er allerede utrolig frustrert. Makan til dårlig kundeservice skal man lete lenge etter.

Svar fra ice
07.06.2019 11:32

Hei, Jp Dette hørtes ikke bra ut, og dette er naturligvis ikke det førsteinntrykket våre nye kunder skal sitte igjen med. :-( Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR