Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Dårlig Telia dekning"

Omtale om ice skrevet av Janis for 16.08.2019 19:25

ice har totalt 2712 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Telia dekning"

ICE har Telia dekning som jeg merker er begge dårligere og med lavere hastighet hvertfall i mitt område.

Svar fra ice
19.08.2019 13:18
Hei Janis, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen i ditt område. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på det. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bytt.no
"Dårlig Telia dekning" skrev Janis om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Janis og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjøpte iPhone, mottok den aldri. De har ræva dekning også!"

Jeg kjøpte og betalte (fullt beløp på dagen) en iPhone gjennom ICE sin nettside for kort tid siden. Da jeg aldri mottok telefonen i posten, og heller ikke noen oppdatering i form av mail, tlf, melding etc. på hva som foregikk, tok jeg saken i egne hender og ringte dem selv. En av deres halv-oppegående kundebehandlere svarte, og jeg begynte å stille spørsmål om hvor tlf min ble av. Han brukte LANG tid på å i det hele tatt finne min bestilling, og enda lengre tid på å finne ut hva som faktisk hadde skjedd med tlf min: De hadde gått tom for fargen jeg hadde bestilt i, så dermed hadde ingen tlf blitt sendt. HVA!? Dere må jo sende meg en Mail eller kontakte meg på noen som helst måte for å informere meg om dette!!! Og ikke nok med det, de kunne ikke bare sende meg tlf SOM JEG ALLEREDE HADDE BETALT OG OVERFØRT FULLT BELØP FOR i en annen farge, de kansellerte hele kjøpet og sa jeg måtte gå inn på nettsiden eller ringe på nytt for å bestille ny tlf!! Selvom jeg allerede var på tlf med en kundebehandler! Hadde allerede vært 15 min i kø for å få snakke med ham. Det er så forferdelig dårlig. Og ikke har jeg dekning på tlf min heller. Ikke en gang i leiligheten min MIDT i Oslo sentrum. IKKE VELG ICE!!! Hele familien min og meg er kunder hos ICE, men vi skifter alle sammen. (Beklager at omtalen er dårlig skrevet, men jeg gidder ikke legge mer energi i dette (og ICE) enn jeg allerede har.)

Svar fra ice
16.08.2019 12:42
Hei, Benedicte Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dette hørtes ikke helt bra ut. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice er pålitelig, gir oversiktlige regninger og har lite feil på nettet"

Ice hadde et billig og veldig godt abonnement for de som bare brukte telefon og sms/mms. Men jeg synes nå at prisøkning fra kr 99,- til kr 129,- blir vel mye pr mnd for det samme behovet som jeg har. Databruk på 0,5 GB er nok dersom du bruker mye Wifi... Ellers er Ice et godt mobilselskap med grei kundeservice og oversiktlige regninger og priser.

Svar fra ice
16.08.2019 12:42
Hei, Jim A Så leit å høre at du er misfornøyd med avviklingen av 500MB-abonnementet. På en annen side, tilbyr vi dobbel data med 1GB-abonnementet, for 30,- mer i måneden. Jeg håper du forblir kunde hos oss, slik at vi får vist deg hva vi virkelig er gode for. Jeg krysser fingrene for at vi i fremtiden, vil kunne tilby noe som passer bedre for deg og dine behov. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice har elendig dekning her jeg bor og omegn"

Helt elendig dekning. Bytter videre til Talkmore. Skummelt å ha så dårlig dekning når en skal ut og reise og ikke kan finne opplysninger en til vanlig stoler på å finne på nettet; fordi man ikke har nett. Trodde til å begynne med at det var innstillingene på mobilen som var feilstilt. Hadde Telenor før og var da veldig fornøyd.

Svar fra ice
16.08.2019 11:23
Hei Karin, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Dersom du er redd for å ikke ha dekning utenlands, så kan du sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har. Da vil jeg sende deg en veiledning du kan gå gjennom, dersom uhelelt skulle være ute. Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det er ikke mulighet til å bruke wi-fi tale og dekning er dårlig enkelte plasser."

Relativt greit selskap, det er ikke mulighet for wifi tale så dette vil være hovedsakelig til å skifte abonnement for meg. Veldig greit med to sim kort, men ekstra kortet virker ikke i utlandet, dette begrenser bruket betraktelig på nettbrettet.

Svar fra ice
16.08.2019 12:11
Hei Ronny, WiFi-tale er noe som kunder etterspør med jevne mellomrom og helt klart en tjeneste som hadde vært fint å kunne tilby. Vi tilbyr dessverre ikke dette enda, men jeg håper vi vil få det etter hvert! Jeg har dessverre ikke informasjon om når dette eventuelt skal komme, men jeg vil tro at det er noe som vurderes fra høyere hold. Dessverre får jeg ikke vite det før i siste liten eventuelt. :-( Er det et tvilling-/data-SIM du forresten refererer til her? I så fall skal dette fungere helt fint i utlandet også. :-) Dersom du opplever problemer med dette, så send oss en e-post til [email protected], så skal vi sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
ice har totalt 2712 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR