ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning, men funker med roaming. Billig. Får nesten aldri MMS. Umulig å finne pris på MMS til EU på siden med info om priser til utland. Slikt får meg til å bli veldig sur. Ligner på forsøk på å lure oss. Fikk veldig høy regning etter tur til Tanzania, uten å ha brukt mobildata eller MMS. Skjønner ikke hvorfor...
Hei Kålå, Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen, og MMS. Når det kommer til MMS til EU, så har vi desverre ingen avtale på MMS til utlandske mobilnummer. Dette er derfor ikke tilgjengelig. Jeg beklager. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag! Mvh. Julia
I Aberdeen område fungerer hverken telefon eller mobildata/roaming! Akter å endre mobiloperatør ved hjemkomsten!
Hei Marta K, Så leit å høre at du opplever manglende tjeneste, i utlandet. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, eller ta kontakt med vår kundeservice for øyeblikkelig hjelp. Du kan ringe oss på 21 00 00 00, eller ta kontakt med oss på Facebook (https://www.facebook.com/icenorge/). Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg er i utlandet, og er veldig takknemlig for at jeg byttet fra ice til Netcom. Jeg forlot ICE den 11.07 eller omkring den datoen, og de krever at jeg betaler for hele måneden, uten at jeg får brukt resten av pakken jeg har igjen hos dem. Det eneste de sier er at jeg må betale det. Jeg føler meg veldig dårlig behandlet etter over 1 år hos dem. Jeg kommer aldri tilbake til ICE, og vil heller ikke anbefale dem til noen! Tvert imot, jeg vil advare folk mot dette selskapet.
Hei Marcela, Så leit å høre at du har forlatt oss. Det stemmer at, i henhold til våre vilkår, så blir kunden fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Det er likevel leit å høre at du har blitt dårlig behandlet av oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, fullt navn og en beskrivelse av hva som har skjedd. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
Jeg valgte abonnementet pga det virket som det billigste alternativet. Det hjelper lite når man ikke klarer å sende SMS mesteparten av tiden. Jeg har meldt ifra om dette problemet flere ganger, men de har enda ikke klart å løse problemet. Anbefaler ingen å bytte til ice.
Hei Anniken, Så leit å høre at du opplever problemer med SMS. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig mobildekning og mobilnett. Har vært kunde nærmere 1 år og fra dårlig til verre. Har vært på flere reiser i u-land hvor de har mange ganger bedre mobil og nett hastighet. Det er både skuffende og irriterende, bytter til et annet selskap i nær fremtid. Kundeservicen og appen er helt okay, men varen som selges holder ikke mål. Takk.
Hei Thomas, Så leit å høre at du opplever problemer i utlandet, og med vårt mobilnett. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Relativ god dekning hvor jeg enn befinner meg. Fra fjell til fjord.
Bra veldig fornøyd kommer til og beholde dette til min døyan dag.