ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ikke opplyst om 2 års bindingstid og over 3000 kr i gebyr ved avtalebrudd. Abonnent prisen ble omtalt uten moms av telefonselger. Så jeg ble sittende igjen med ett abonemang litt dyrere enn jeg hadde før og oppsigelsesgebyr i 2 år på over 3000.- kr.
Hei, Knut Å. Ø. Så leit å høre at du føler deg lurt. :-( Vi har ingen ønske, eller intensjon, om å lure våre kunder. Da jeg ikke har satt meg inn i denne saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss derfor en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. så skal jeg få undersøkt det nærmere. Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg er fornøyd med dere, min kamera går til dere, dere er beste.
Ble tvunget over til ice da komplett ble kjøpt opp. Har ikke dekning i det hele tatt lengre. Må ut for å ha samtale når jeg er hjemme! Styr unna
Hei, Thomas Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Dette må vi komme til bunns i! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Jevnt over dårlig dekning. Hadde tidligere Komplett Mobil med Telenor dekning, men ble flyttet over til Ice da de kjøpte kundene til Komplett. Aldri opplevd dårligere dekning eller tregere datahastighet. Bytter mobilabonnement fra Ice til annen leverandør som både er billigere og bruker Telenor nettet.
Hei, Så leit å høre at du opplevde dårlig dekning, hos oss. :-( Dersom du ønsker at vi feilsøke problemet med deg, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, slik at vi får sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Elendig dekning og kundebehandling. Er anbefalt å kjøpe tillegskomponent for å få normal dekning. Feil i oppsett av sim fra ICE frå start. Gjelder to telefoner.
Hei, Malvin G, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen, og kundebehandlingen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnumre det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble tvunget over til ice da Komplett solgte kundebasen sin. Dårlig dekning i Hedmark, har forsøkt en uke, men nå er det nok. Snakkes(hvis jeg har nogenlunde ok forhold.)
Hei, Tom Så leit å høre at du opplevde ustabil dekning, med oss. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Utenfor våre egne dekningsområder leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Som utfordreren i markedet er det viktig for oss å øke dekningsgraden, og alltid være i forkant av teknologiutviklingen. Derfor har vi allerede klargjort 1000 basestasjoner for 5G. Jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning på ditt område, i nærmeste fremtid, Tom. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hadde cilli mobil med fri data. Det virket veldig bra. Fikk ett bedre tilbud hos ice med data frihet. Problemet er at telefonen velger Telia sitt nett konstant og der har man bare 6gb. Har brukt ice sitt abonnement i 4 mnd nå. Angrer på at jeg gikk over til ice. Går tilbake til Chilli snart. Bor i Oslo fyi. Ellers god kundeservice.
Hei, Aleksander Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Dersom du befinner deg innenfor våre dekningsområder (med ice+), og dataen fortsatt konsumeres fra ditt hovedabonnement), ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected]. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Husk å legge ved fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no