Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Jørn M. B

Datteren min kjøpte en ny Iphone 8 plus for konfirmasjonspengene sine på Elkjøp og selger sier at hun trenger mer data med den telefonen (noe som ikke er riktig) og selger bestiller en 6-dobling hos ICE uten mitt samtykke eller viten (abonnementet står på meg) Da jeg på et senere tidspunkt går inn på siden min hos ICE ser jeg at datamengden er endret fra 2GB til 12GB i måneden. Finner etterhvert ut hva som har skjedd, nemlig at en tredjepart forsåvidt gjelder mitt kontraktsforhold med ICE, har 6-doblet datamengden, og at ICE godtatt dette uten min viten eller samtykke. Jeg endrer abonnementet tilbake til 2GB og informerer kundeservice om dette. Responsen ble ikke helt som håpet: - Jeg har stilt spørsmålet tre ganger i mail uten å få svar; på hvilket grunnlag kan ICE godkjenne en 6-dobling av data til datteren min fra en uvedkommende tredjepart uten mitt samtykke? - I tillegg forlanger de bruddgebyr på kr 1889,- for et abonnement jeg aldri har bestilt. - Og jeg får også beskjed om at jeg må rydde opp i dette selv med butikken, en butikk hvor jeg verken har kjøpt eller bestilt noe. Der er jo et paradoks at de innrømmer at det kun er juridisk eier som kan endre abonnmentet, men samtidig ikke sjekker at det er juridisk grunnlag for endring når en tredjepart ber om endring. Og enda merkeligere blir det når de nekter å godta at jeg endrer abonnementet tilbake til opprinnelig datamengde uten bruddgebyr, på tross at jeg til det kjedsommelige har gjentatt at jeg aldri har vært i butikken, aldri skrevet under på noe vedr abonnementsendring, eller på annen måte gitt fullmakt. Har også bedt de legge frem dokumentasjon på at endringen er rettmessig, uten å få svar.

Svar fra ice
09.10.2018 14:31

Hei Jørn M. b Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-pos til "[email protected]" med navn og telefonnummer det gjelder. Så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Perfekt

Omtale av  Rune K

Fort og greit svar 😊😊😊 finnes ikke noe bedre enn og oppleve god service 😊 så takk.

Enkelt og billig!

Omtale av  Helle S

Jeg har vært i kontakt med kundeservice flere ganger og har fått god og kjapp hjelp hver gang. Abonnementene er billige og leverer som de skal. Føler at ICE er tidlig ute med nye løsninger og har revolusjonert mobilmarkedet mer enn 1 gang for å si det sånn. Knallfornøyd :)

Svar fra ice
06.12.2018 20:04

Hei Helle S, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Kundeservice

Omtale av  Victoria

Super rask og effektiv kundeservice og behjelpelighet via messenger på Facebook 😊

Funker ofte dårlig i utlandet!

Omtale av  Lisbeth

Var på Cypros, der fikk vi ikke sendt mms og vi kom ikke inn på nettet via mobilnett, skulle vi på nett måtte vi ha tilgang på trådløst nett. Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger, de har lite å bidra med og det skinner igjennom at de heller ikke er fornøyd med situasjonen!

Svar fra ice
06.12.2018 20:01

Hei Lisbeth, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du fortsatt har problemer med å sende MMS så kan du se hvordan du legger inn riktig innstillinger her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra til hver gang det er oppdatering på iPhonen

Omtale av  Kjell H

Eneste negative er at hver gang det er oppdatering på iPhone må jeg inn og oppdatere for å kunne sende MMS. Positive er kundeservice som hjelper meg med dette👍😀

Svar fra ice
06.12.2018 20:00

Hei Kjell H, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no

God kundeservice

Omtale av  Knut-Arne

Etter en stund med grubling på beste løsning, ga de seg ikke før løsningen var der. Godt interessert i å finne løsningen selv klokken 21:30 på lørdags kveld, med oppfølging søndags morgen! Stort smil fra meg 😊

Svar fra ice
04.12.2018 18:45

Hei Knut-Arne Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen.😊 Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR