ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Ice :) Lav pris og bra kundeservice. Ingen plagsomme oppringere. Vi får til og med gratis nett og andre goder i ny og ned. Alltid dekning, og dersom det ikke er dekning så skal du ikke ha det. Ingen ekstra kostnad med nettbruk i utlandet! Helt fantastisk! Takk!
Hei Benjamin, Tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk råd fra ice å bytte abonnement fra bedrift til person og fikk bruddgebyr på ca 3500 uten at jeg ble informert om det. Anbefalingen var også å tegne bedriftsavtale, siden den skulle være gunstigere, men det er bare tull. Nå betaler jeg mer enn jeg betalte før. Så hva er poenget?
Hei Liuda, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til [email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Elendig dekning til og med i storbyene, spesielt i Tromsø.
Bare masse kaos og rot!! Både når det gjelder bredbånd og mobil. Sender fakturaer på et bredbånd som jeg skulle få prøve gratis i en mnd. Hadde et hel#%te med å få de til å forstå at jeg ikke skulle ha det.- De fortsetter å sende ut regninger som går til inkasso slik at jeg måtte betale nesten 2000kr for det som skulle være en gratis prøve mnd. Etter mye om og men får jeg tilbake nesten alt. Så er det det samme med mobil. Der har de ikke fått med seg at jeg har sagt opp å sender meg regninger som går til inkasso og det bare påløper og påløper. Ingen vil ta ansvar og de nekter å slette regningene for at abb. som ikke har vært i bruk. Så det jeg lurer på er, går det så dårlig for Ice at de må ta betalt for tjenester som ikke blir brukt også. Og hvor er kundebehandlingen og servicen oppi dette selskapet?? Talkmore på sin side beklaget feilen og gav meg 2 mnd gratis bruk. Ice nekter å slette noe. Ville vært mye bedre for selskapets rennomè å bare slette saken og slippe masse dårlig reklame. For hvem kan være enig i at det er rettferdig for å betale for noe som aldri har vært brukt og det har skjedd en kommunikasjonsfeil? Jeg har slitt med dette nå i flere mnd. og jeg har i tillegg angst, spesielt for telefoner. Så dette har resultert i at jeg har blitt enda sykere. Så takk Ice. Håper virkelig dere kan være litt medmenneskelige å innse at her har det skjedd en miss. Det er ikke slik at jeg prøver å snike meg unna. Hadde jeg visst det var jeg som hadde gjort en feil hadde jeg stått for den.
Hei Katrine, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har 4G på steder Telenor kun har Edge. De har data rollover, en veldig bra app, god kundeservice og fantastisk dekning.
Hei Kevin, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fungerer stort sett bra. Men at man f.eks. plutselig bare har to streker med dekning ved Ringnes Park sentralt i Oslo?? DET er for dårlig. Punkt to: Som aktiv bruker av Finn-appen er det ekstremt irriterende å få beskjed om at "du mangler nettdekning", når har fire streker på dekningen. Man kan kanskje stille spml ved om feilen er i appen, men samtidig var dette ALDRI et problem før jeg byttet til ice, da fungerte Finn-appen helt strålende. Og det er akkurat likedan om det er midt i oslo sentrum eller på i indre valdres. "usjda, du mangler nettdekning" får jeg beskjed om fra Finn-appen. Om jeg ikke kan skrive dette til kundeservice hos ice? nei, det er ikke slik at de plutselig bare endrer til bedre dekning i deler av oslo om en person klager på det. Så når bindingstiden utløper blir de bytte med en gang til annet nett.
Hei Ronald K, Tusen takk for din tilbakemelding. Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Beklager ulempene det har medført. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kjempegreit abonnement for hele familien. Billige priser, og veldig greit at man kan dele data med familien om man ikke får brukt alt selv.
Hei Terje, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre! /Carl