Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 875 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 875 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 875 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
515
323
398
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 875 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice og nett

Omtale av  Anine

Veldig dårlig kundeservice. Ringer inn å forteller at det er noe galt med nettet. Fikk flere dager uten nett. Når jeg sendte meld å sa ifra at dem ikke kan ta betalt når de ikke gir meg tilgang til nettet så ble det fikset å virket i 2 døgn så var det samme igjen. Å tillegg får jeg beskjed om å fikse dette selv. Jeg betaler for et Internett å da forventer jeg at de skal sørge for at det fungerer. Jeg fortalte at jeg ikke har pc så jeg fikk ikke fikset det. Da fikk jeg beskjed om å ringe Telia å be dem hjelpe meg. Hallo i luken. Hva har Telia med mobilt bredbånd hos Ice?! Ingenting. Veldig gla for at jeg har sagt opp internettet å jeg kommer til å fraråde alle jeg kjenner å møter på å ikke bestille Internett fra Ice. Elendig kundeservice og Internett. Kommer aldri til å bestille Internett fra Ice noen gang. Å det mener jeg. Så styr unna Ice folkens. Finn noe bedre Internett som også har bedre kundeservice.

Svar fra ice
17.03.2021 09:59

Hei, Anine Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss! Vi ønsker å kunne yte den beste kundeservicen som overhodet mulig, og setter stor pris på tilbakemeldingen din. Dette vil vi ta med oss videre. Er du slik at du allerede har byttet operatør, eller vurderer du dette? Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her dersom du ikke allerede har sagt opp, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til [email protected] Husk å legge ved navn og mobilnummer. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fastpris 27 dager etter oppsigelse

Omtale av  Marius

Skiftet abonnement fra ice 30 gb til en annen operatør i slutten av februar. Overføring skjedde 03.03.21, kl. 11.00. Siden mars ble påbegynt har Ice spesifisert en regning fra 01.03 - 31.03-21. Altså 450 kr for mindre enn 2,5 dager med 30 gb i Norge. Dager jeg tilbragte med fri wifi hjemme hos mine foreldre, dermed minimal bruk av mobildata. Den videre bruken av abonnementet er umulig å få da nummeret er overført ny operatør. Jeg tok kontakt med kundeservice torsdag kveld den 11.03, hvor en hyggelig rådgiver henviste til brukeravtalen hvor kunde visstnok skal betale for hver påbegynte hele måned. Jeg leste da gjennom brukeravtalen, men kunne ikke finne noe som forsvarer denne henvisningen. Nå må jeg betale 450 kr for tilnærmet ubrukte 30 gb, mens nummeret ble overført til annen operatør 03.03-21, kl 11.00. Dere har mulighet til å endre fakturaens beløp da jeg har avtalegiro. Det er bare til å trekke faktura og utstede en ny jeg må godkjenne i min nettbank. Enkel løsning på mitt problem som betyr dobbel faktura for mobil i mars måned. Jeg har tidligere kun hatt gode erfaringer med både dekning, pris og kundeservice. Jeg har derfor vært kunde hos dere i en årrekke. Jeg har delt min erfaring med familie og venner. Dette er derimot så ræva at det er umulig for meg å ikke fortelle dette. Å ta seg betalt for et telefonabonnement 27 dager etter nummeret er overført til en annen operatør er direkte uetisk. Henviser en til brukeravtalen bør en også spesifisere henvisningen. Jeg har skissert en løsning over og vil skrive ny omtale uavhengig av enden på denne visen. Dagen etter faktura er trukket.

Svar fra ice
17.03.2021 09:44

Hei, Marius Jeg setter pris på å høre at du har gode erfaringer med oss fra tidligere av. Derimot var det synd å høre at du føler det motsatt etter å ha forlatt oss. I utgangspunktet ville jeg anbefalt å melde flytting til ny operatør den siste dagen i måneden for å unngå dobbelfakturering for samme periode til to ulike operatører. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og mobilnummeret dette gjelder for så skal i få sett nærmere på saken. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no

Helt greit

Omtale av  Judith J

Bra og ryddig abonnement og helt grei dekning og ganske bra på pris .. o.s.v.

Svar fra ice
17.03.2021 09:44

Hei, Judith Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet, både når det gjelder dekning og pris :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no

Jeg har aldri vært borte i et så vanskelig kundeforhold noen sinne

Omtale av  Lene H. E

Å vere kunde hos ice har vært utrolig frustrerende og vanskelig. De er så lite hjelpsomme, hyggelige og informative. Selv etter avsluttet abonnement klarer de å gjøre det vanskelig for meg som kunde. Jeg vil på det sterkeste anbefale å velge et annet selskap.

Svar fra ice
08.03.2021 09:41

Hei, Lene Dette var leit å høre. Send gjerne en e-post med navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken. :) Mvh Anne ice.no

1000GB ice+ erfaring..

Omtale av  Priscila

Jeg har 1000GB ice+ data og med engang jeg bruker opp min datapakke på 10GB så blir nettet drit dårlig.. Jeg betaler tross alt 100kr i mnd for dette itillegg til ordinære prisen for abonnementet. Syns det er rart å reklamere for at hvis man kjøper en viss data pakke og betaler 100kr ekstra så kan man man bruke 1000GB i løpet av en mnd. Nei, man kan ikke det. Nettet er dårlig så og si heletiden. Og får stadigvekk meldinger om å kjøpe mer data og bare 3GB koster 179kr!!! Det er helt absurd!! Jeg er student å kan ikke drive å betale for mer gb fordi Ice ikke klarer å leve opp til forventningene. Nettet er superbra når jeg holder meg innenfor 10GB, men med engang jeg bikker over da funker det svært dårlig. Tror ikke dette er noe feil, tror det rett og slett er svindel.

Svar fra ice
05.03.2021 17:47

Hei, Priscila Dette var leit å høre at ikke dekningen var slik som forventet :( Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette hvis du kunne ha sendt meg en e-post til [email protected] med navn og mobilnummer det gjelder for. Ha en fin dag!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ice +

Omtale av  Abdo

Dårlig dekning fra ice + i Ålesund,opplevde det i flere måneder og ej ringte o dem sier vi kan ikke gjør noe !

Svar fra ice
22.02.2021 15:40

Hei, Abdo Uff, dette er ikke noe bra og det må vi selvsagt få ordnet for deg! Send oss en tilbakemelding med fullt navn, telefonnummer og gjerne adressen du opplever problemet på, til [email protected]. Så skal vi finne ut av dette for deg. Mvh. Kristine ice.no

Helt elendig dekning

Omtale av  Kenneth

Flott abb til barn. Men hva hjelper når det aldri er dekning. På kartet viser det full score, men må bytte pga tragisk dekning. Andre simkort fungerer perfekt. Har 2 andre i familen som også har ice. Vell, vi byttet nå. Snakkes.

Svar fra ice
18.02.2021 09:03

Hei, Kenneth Dette var leit å høre at ikke dekningen var slik som forventet:/ Du sier at dekningskartet viste full score, altså meget god dekning, men at du opplevde det helt motsatte? Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette hvis du kunne ha sendt meg en e-post til [email protected] med navn og mobilnummer det gjelder for. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no

ice har 3 875 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR