Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Må være på Ice+ nett"

Omtale om ice skrevet av Malin for 20.01.2021 20:47

ice har totalt 2754 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Må være på Ice+ nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for 10GB i måneden... men til tider får jeg ikke brukt alt og får beskjed om at jeg har brukt opp alt mobildataen utenfor Ice+ nettet. De fleste steder jeg er har ikke Ice+ nett så syns det er skikkelig dårlig når jeg betaler 249 i måneden.

Svar fra ice
21.01.2021 15:16
Hei, Malin Det her må vi finne ut av! Vi liker dårlig at ikke ting fungerer som det skal. Kan du få sendt oss en e-post til [email protected] med navnet og mobilnummeret ditt? Jeg er sikker på at vi finner en løsning på dette :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Bytt.no
"Må være på Ice+ nett" skrev Malin om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Malin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice . Den trengs uheldigvis rikelig pga. Svingende ice+ datadekning og utlandskrøll."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice+ datadekning kommer og går rart nok. Mye ekstra utgifter med ice og utlandet. Holder jevnt over ikke det de lover.

Svar fra ice
21.01.2021 09:18
Hei, Per Det er flott å høre at du har blitt tatt godt i mot når du har vært i kontakt med vår kundesupport, men ustabile forhold og krøll liker vi ikke. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så må vi se om vi finner en løsning. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"100 gb på 9 dager"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Bestilte 100gb fra ice for tanta mi. Hun bor alene og i dag 9 dager fra oppstart fikk hun melding om nedsatt hastighet pga oppbrukt datamengde. I appen sto det estimert kostnad på 2800 kroner... Skal 100 gb vare i 1 uke? Godt at det er 30 dagers åpent kjøp. Håper ikke det kommer en astronomisk høy sluttregning....

Svar fra ice
19.01.2021 08:33
Hei, Linda Dette hørtes ikke riktig ut! Jeg vil gjerne at vi undersøker dette nærmere. Fint om du vil sende oss en e-post til [email protected] hvor du legger ved ditt og tanta di sitt navn. Ber om at du også legger ved kundenummeret eller telefonnummeret hennes. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Når ingen systemer virker!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd 300 gb. Hjemmekontor i coronatider. Når noe feiler, som i dag, er det problemer å være kunde: Mobilt Bredbånd: FUNGERER IKKE Kundesenter telefon: FUNGERER IKKE Chat: FUNGERER IKKE Ventet på telefon siden support skulle ha åpnet. Blir oppfordret hvert 3. minutt å sjekke feilmeldingen. Den sier: INGEN FEIL! Ikke lett å få det til å fungere på hjemmekontor med ICE!

Svar fra ice
18.01.2021 08:20
Hei, Dette hørtes ikke bra ut! Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på dette og ber deg om å sende oss en e-post til [email protected] Legg ved hele navnet ditt og mobilnummeret eller kundenummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svare på henvendelser, men følger ikke opp avtaler."

Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.

Svar fra ice
18.01.2021 08:20
Hei, Pia Dette var leit å høre! Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på dette for å finne frem til en løsning. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir navnet ditt og telefonnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh. Tina ice.no
ice har totalt 2754 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR