ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit, bra kundeservice uten å prøve å selge dyrere løsninger.
Jeg liker mengden data i forhold til pris, men ulempen her er at større data pakker gjelder kun på ice+ nettverket. Med «fri data» har man 1000gb i måneden, men kun på ice+ nett og redusert hastighet på nettet. Deknings messig er ikke ICE så utbredt og man er derfor mere på telia sitt nettverk enn ICE sitt eget Ice+ nettverk
Hei Jørgen, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at Data Frihet kun fungerer i et ice+ området (du har også 4 GB i som kan brukes i EU/EØS, fra Data Frihet). Heldigvis har ni av ti i Norge tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Med 10 Mbit/s kan du konsumere data på telefonen uten noen problemer og vil oppleve samme kvalitet som med datapakken inkludert i hovedabonnementet. Som et eksempel vil 5 Mbit/s være minimum for å streame en fil i HD-kvalitet. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Høres ut som et vanlig abonnement på hjemmesiden deres så virker jo like bra som telia og Telenor +++, men! Ice pluss som er deres eget nye nett er ikke tilgjengelig i over 80% av Norge, føles det ihvertfall som. Jeg dobbeltsjekket om ice hadde dekning på hytta før jeg bytta og det stod det at de hadde, når jeg kom på hytta fikk jeg kun inn telia sitt nett. Elendig. Står at jeg har dekning men er bare fra Telia? Får ikke brukt 4Gen min, juks og bedrag. Om du bor i Oslo er det kanskje helt ok, men som alt i verden får du det du betaler for. Det er en grunn til at det er billig.
Hei Olav, Tusen takk for din henvendelse! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Vi har allerede bygget ut nett til 89% av Norges befolkning, men vi er ikke ferdige. Vi vil fremover være veldig tydelige i områdene vi bygger ut i, og dekningskart og listen vil være oppdatert til enhver tid. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Byttet til Ice i januar. Fra dag 1 har jeg opplevd dårlig dekning i Trondheim. Dro på reise til USA i februar og hadde null dekning i en uke! Da rant det over selvom Ice prøvde å gi noen enkle tips som absolutt ikke funket. Styr unna! Jeg har byttet tilbake til min forrige operatør :)
Hei Tb, Så leit å høre at du opplevde dårlig dekinig i Trondheim. :-( Abonnementet ditt skal fint fungere i utlandet, men i noen tilfeller kan de korrekt innstillingene på telefonen, hoppe ut, når man reiser utenlands. Derfor må man da legge inn innstillingene manuelt. Dette har vi en veldig enkelt instruks på. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Mistet dekning over lengre periode, og ellers misfornøyd med ustabilt nett. Spurte kundeservice om en kompensasjon for perioden med nettverks problemer osv, men ble bare møtt med motgang. Så bytter tilbake til Telenor.
Hei Thor, Så leit å høre at du hadde problemer med dekningen din. :-( Du skal absolutt ikke bli møtt med motgang, når du har hatt problemer med tjenestene våre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg synes at ICE er veldig rimelig i pris og en veldig ærlig selskap.
Veldig ofte opplever jeg at samtaler brått blir brutt. Jeg har fortalt kundeservice dette, og de sitter der som spørsmålstegn. Akkurat som om de aldri har hørt om det problemet før. Min datter som bor i en annen kant av landet hadde akkurat det samme problemet. Det opphørte da jeg fikk henne over på Telenor. Heldigvis hadde hun ikke bindingstid. Sendte meg nytt simkort for at jeg skulle prøve det. Hva i all verden. Etter så mange som opplever det, så driver de å drenerer på denne måten?? Hvor er min rett på å få det jeg betaler for? Jeg kan jo ikke skifte, for da må jeg betale bruddbebyr. Frekkhet på høyt nivå. Problem to, tre, fire...: Ofte skurring og dårlig signal. Ofte har jeg opplevd å ringe til instanser der det er så og si umulig å høre da lyden er meget skurrete og mekanisk. Et ord på hele selskapet: Tragikomisk!
Hei Bjørn, Jeg syns det er veldig leit at du stadig opplever problemer med tale og signal. :-( Jeg ønsker selvsagt å undersøke saken din nærmere, slik at vi kan finne løsning på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder\kundenummer. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no