ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
It was very helpful when explained to me how to activate my SIM card on a fb messenger :) thanks
Har ikke noe å klage på. Grunnen til at vi byttet til Ice i utgangspunktet var fordi Ice ikke fakturerer overforbruk, men stryper ned hastigheten. Dette er perfekt om du har barn og ikke vil ha overraskelser når fakturaen kommer :-D
Hei Trond, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du nyter en av fordelene med å være ice kunde. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk mail av dem ang 100kr de ikke hadde trekt fra konto i august 2017 pga feil i systemet! Dette skal de nå innkreve 23/3-2018! Syntes dette blir for dumt! Noen andre som har opplevd dette?
Hei Luniz Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva dette gjelder. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. :) Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God kundeservice. Gode priser. Bare gode opplevelser til nå.
Bra pris på de billigste abonnementene og hyggelig kundeservice, men det blir for mye fikling med innstillingene for å få MMS til å fungere, særlig etter utenlandsopphold. MMS som blir sendt til deg forsvinner og lar seg ikke lese. Jeg har vært tålmodig kunde i flere år og slått meg til ro med forsikringer fra kundeservice om at de jobber «på spreng» med en løsning. Men etter tapte MMS igjen i forrige uke og FB chatting med kundeservice i helga (svarer raskt selv på søndag!) er svaret det samme, de jobber fortsatt med problemet. Nå bytter vi ett av våre to abonnementer til den anbefalte konkurrenten, så får vi se om det blir mer enn tre stjerner der.
Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Som du nevner så er dette noe vi jobber med men som dessverre tar tid.. Vi beklager ulempene dette medfører! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
ICE gir service på Messenger alle dager. Jeg var redd jeg måtte vente til Kundeservice åpner mandag, men fikk rask og svært god hjelp på Messenger. Tusen takk, Tina😊
Hei Aase R. N Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Trengte hjelp til å aktivere SIM-kort og fikk løst det hele over chat i Messenger i løpet av no time!
Hei Marie, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no